Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

"Phil, zróbmy to!" - twórca Scalebound jest nadal zainteresowany projektem

Grę skasowano lata temu.

Studio PlatinumGames wyraziło zainteresowanie powrotem do pomysłu na grę akcji Scalebound ze smokami w rolach głównych. Tytuł kilka lat temu planowano na konsole Xbox.

Projekt ostatecznie anulowano, lecz teraz do tematu wrócili szef japońskiego studia - Atsushi Inaba - oraz wiceprezes - Hideki Kamiya. Twórców zapytano o pechową produkcję.

- Kamiya zawsze chciał zrobić Scalebound. Chcielibyśmy więc poważnie porozmawiać z Microsoftem - przyznał ten pierwszy w rozmowie z IGN.

- Spędziliśmy przy tej grze sporo czasu, a przetrzymywanie jej w obecnym stanie nie ma dla Microsoftu sensu i chcielibyśmy coś z tym zrobić. Phil! Zróbmy to razem! - śmieje się Kamiya, w przeszłości reżyser tytułu.

Zobacz na YouTube

Phil Spencer - o nim mowa - ostatnio na temat Scalebound wypowiadał się w 2020 roku, gdy potwierdzał po raz kolejny, że gra nie powstaje. Jak jednak dodał, nie ma absolutnie żadnych pretensji do PlatinumGames.

Kamiya mówił w przeszłości, że jego studio nie było wystarczająco doświadczone w pracach na silniku Unreal Engine, a dodatkowe trudności sprawiały deweloperom elementy sieciowe.

- Przepraszam graczy, którzy czekali na tytuł. Co więcej, przepraszam Microsoft, który zaufał nam jako partnerowi biznesowemu. Przepraszam zarówno jako twórca, jaki i członek PlatinumGames.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Scalebound

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze