Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

PES 2015 ma wykorzystać pełnię możliwości technologii Fox Engine

Pierwsze szczegóły i nowe obrazki z gry.

Pro Evolution Soccer 2015 ma wykorzystać pełnię możliwości oferowanych przez silnik Fox Engine stworzony przez Kojima Productions. Technologia została zastosowana w poprzedniej odsłonie cyklu, jednak wersja z 2014 roku nie pojawiła się na nowych konsolach.

Przedstawiciele Konami przypomnieli, że PES 2015 zadebiutuje na PlayStation 4, Xbox One oraz „innych platformach” jesienią.

Gracze mogą spodziewać się znacznie ulepszonych tłumów, modeli zawodników i stadionów, a także bardziej dopracowanego systemu oświetlenia.

Nowością w PES 2015 będzie tak zwany MyClub. Ma stanowić „rozszerzenie znanego do tej pory trybu Master League Online”. Twórcy pozwolą użytkownikom kupować zawodników i menadżerów drużyn za prawdziwe pieniądze. Możliwe będzie nabycie dowolnego piłkarza.

Podobnie jak w serii FIFA, również w nowej odsłonie Pro Evolution Soccer zastosowane zostaną cotygodniowe aktualizacje, które dostosują składy drużyn i transfery do wydarzeń w realnym świecie futbolu.

W niektórych trybach możliwe będzie dokładne dostosowanie stadionu do własnych preferencji - na przykład wydanie polecenia podlania murawy, albo wstrzymanie przycinania trawy. Ustawienia te wpłyną na rozgrywkę.

Poniżej możecie przyjrzeć się galerii nowych screenshotów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

PES 2015

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze