Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ogre i Stryder nowymi klasami titanów w strzelance Titanfall

Gra bez wsparcia dla Kinecta.

Studio Respawn ujawniło Ogre i Strydera - nowe klasy titanów ze strzelanki Titanfall. Jednostki zaprezentowano w nowych zwiastunach, podczas imprezy VGX w Los Angeles.

Pierwszy mech jest cięższą wersją standardowego titana - dysponuje lepszym pancerzem, ale wolniej się porusza. Po odblokowaniu, gracze sami wybiorą, który model preferują.

Następnie zobaczyliśmy trzecią klasę titanów - Stryder. Ten model robota cechuje wysoką prędkość, przyśpieszenie i zręczność. Wadą jest zapewne niższa odporność na ataki.

Deweloper z Respawn potwierdził także, że wersje gry na Xboksa 360 i Xbox One nie zostaną rozbudowane o wsparcie dla Kinecta, co „nie pasuje” do tworzonego tytułu. Produkcja ukaże się marcu przyszłego roku także na PC.

Poniższe nagrania „zaprezentowała” fikcyjna korporacja Hammond Robotics, która w uniwersum gry odpowiada za produkcję robotów kroczących.

Vince Zampella, szef studia zapewnił, że stworzono już całą zawartość dla Titanfall, a twórcy koncentrują się teraz na balansowaniu rozgrywki i naprawianiu błędów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall

Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze