Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy zwiastun polskiego Seven: The Days Long Gone skupia się na walce

Starcia z ludźmi i potworami.

Imgn.pro opublikowało kolejny zwiastun Seven: The Days Long Gone - osadzonej w futurystycznym świecie izometrycznej gry RPG od polskiego studia Fool's Theory.

W przeciwieństwie do poprzedniego trailera, który koncentrował się na skradaniu, nowe nagranie skupia się na bezpośredniej walce. Pokazano fragmenty pojedynków nie tylko z ludźmi, ale także potworami - ghulami, skrzydlatymi insektoidami i pająkami.

Nie zabraknie wspinania po różnych konstrukcjach

Podczas starć prowadzony przez gracza bohater skorzysta ze zróżnicowanego uzbrojenia. W materiale dostrzec można między innymi broń drzewcową o dwóch ostrzach, topór i miecz.

Zwiastun okraszono piosenką, którą w produkcji usłyszymy przebywając w wiosce Artee oraz w trakcie napisów końcowych. Utwór skomponował - we współpracy z Marcinem Przybyłowiczem, autorem ścieżki dźwiękowej gry - Gavin Dunne.

Irlandzki artysta znany jest przede wszystkim z inspirowanej wirtualną rozrywką muzyki, którą tworzy w ramach projektu Miracle of Sound. Kolejne dzieła publikuje na swoim profilu w serwisie YouTube.

Dunne ma już na koncie piosenkę, która trafiła do gry. Przygotowany przez muzyka utwór zatytułowany „Cries of a Dead World” pojawił się w Wasteland 2

.

W Seven: The Days Long Gone wcielimy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Zobacz na YouTube

Ważną rolę odegra upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomoże przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.

Poza tym gra stawia na szybkie tempo akcji, gdzie kluczowy jest izometryczny parkour oraz przemieszczanie się po obiektach i przeszkodach - można też z nich spaść.

Prowadzona postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie zabraknie ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.

Dokładna data premiery Seven: The Days Long Gone nie jest znana, ale produkcja powinna ukazać się jeszcze w tym roku na PC.

Read this next