Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowa Zelda to symulator inżyniera. Gracze już zbudowali szalone machiny

Tears of the Kingdom daje niezwykłe możliwości.

Na pierwszy rzut oka The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom wygląda bardzo podobnie do poprzedniej części przygód Linka, jednak nowe umiejętności bohatera robią ogromną różnicę i pozwalają puścić wodze fantazji, by stworzyć wymyślne maszyny. Gracze dzielą się w sieci ustrojstwami, które wykorzystują system budowania do granic możliwości.

Ogromne mechy, helikoptery i wymyślne pojazdy - wszystko to jest możliwe dzięki umiejętności Ultrahand, która pozwala Linkowi w swobodny sposób manipulować różnymi przedmiotami i łączyć je ze sobą. Do tego system zasilania oraz drążki sterujące i już mamy przepis na maszyny zagłady lub... kolejkę górską.

I love the smell of Zonaite in the morning
by u/SkysOutThighsOut in tearsofthekingdom
I hear that Bokoblin have oil
by u/trung_anh in tearsofthekingdom

Do premiery Armored Core 6 jeszcze dużo czasu, ale Tears of the Kingdom pozwala stworzyć własnego mecha już teraz - machiną można sterować i używać jej do czyszczenia wrogich obozów. Ciekawie prezentował się też koń trojański żywcem wyjęty z mitologii greckiej, ale nie udało mu się przebić bram odpowiednika Troi.

[TotK] Ganondorf won't know what hit him
by u/DasMatt in zelda

Zdolność Ultrahand to jednak nie wszystko, bo jest jeszcze Fuze, które pozwala scalić ze sobą dwa przedmioty. Różne niecodzienne kombinacje dają ciekawe efekty, a graczom szczególnie spodobało się połączenie tarczy i wagonu towarowego, które pozwala sprawnie zjeżdżać z wysokości lub nawet grindować po szynach, zmieniając nową Zeldę w grę z serii Tony Hawk:

[TotK] Shield surfing has now reached new heights using fuse!
by u/Plastered_Crab in zelda

Warto zuważyć, że gra zadebiutowała 12 maja, więc tak imponujące konstrukcje powstały zeldwie w kilka dni po debiucie. Strach pomyśleć, co wymyślą gracze w przeciągu kolejnych miesięcy, a nawet lat. Stawiamy jednak, że system budowania - i silnik fizyki - Tears of the Kingdom zostanie przetestowany w iście ekstremalnych warunkach.

Read this next