Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niezależna strzelanka Not a Hero opóźniona o tydzień

Dostanie grafikę w 60 FPS.

Not a Hero - niezależna strzelanka 2D od twórców OlliOlli - miała ukazać się w najbliższy czwartek, ale datę debiutu przełożono o tydzień - na 14 maja.

Produkcja studia Roll7 zadebiutuje tego dnia na Steamie, GOG i w sklepie Humble Store.

Jak wynika z informacji opublikowanych przez deweloperów, ostatnie poprawki pozwolą ponieść liczbę klatek na sekundę z 30 do 60 - co może nieco dziwić w przypadku gry na PC.

„Podczas rygorystycznych testów wersji beta najczęściej powtarzającą się opinią była prośba o podniesienie płynności wyświetlania obrazu do 59 FPS” - napisał producent Simon Bennett.

„Cóż, poszliśmy krok dalej i przenieśliśmy Not a Hero do 60 klatek na sekundę. Nie ma za co.”

W ubiegłym tygodniu na Steamie opublikowano krótkie demo. Cenę pełnej wersji określono na 13 euro (ok. 53 zł). Jest też edycja specjalna za 20 euro (ok. 81 zł), zawierająca materiały wideo zza kulis, cyfrowy komiks, album z grafikami koncepcyjnymi oraz ścieżkę dźwiękową.

Zamówienia przedpremierowe są tańsze o 10 procent, z darmową kopią OlliOlli w prezencie.

Z tej gry przeniesiono jedynie pikselową oprawę graficzną, a już sama rozgrywka przypomina raczej Hotline Miami, w nieco innej perspektywie - obserwowane nie z lotu ptaka, lecz z boku.

Wybrany bohater prześlizguje się pomiędzy osłonami, znikając za bezpiecznym elementem otoczenia, by po chwili wyskoczyć z pieśnią na ustach i pistoletem w dłoni, gęsto częstując wrogów ołowiem.

Jeszcze w tym roku produkcja trafi także na PlayStation 4, PS Vita i Xbox One.

Cover image for YouTube videoNot A Hero - Vote BunnyLord Gameplay Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Not A Hero

PS4, Xbox One, PlayStation Vita, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze