Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Neil Druckmann komentuje wyciek GTA 6. Wspomina podobną sytuację z TLoU Part 2

Po sieci krążyły wówczas istotne fragmenty fabuły.

Neil Druckmann - jeden z szefów studia Naughty Dog - skomentował ogromny wyciek materiałów z GTA 6. Deweloper wspomina podobną sytuację z The Last of Us 2.

Do moich kolegów po fachu, których dotknął ostatni wyciek: wiedzcie, że chociaż teraz może być wam ciężko, to to minie. Któregoś dnia będziemy grać w waszą grę i doceniać wasze umiejętności, a wycieknięte materiały skończą najwyżej jako przypis na Wikipedii. Nie poddawajcie się, dalej twórzcie sztukę” - napisał Druckmann na swoim profilu w serwisie Twitter.

Deweloper odniósł się tutaj do sytuacji z 2020 roku, gdy niedługo przed premierą The Last of Us Part 2 wyciekło sporo materiałów i gameplayu z gry. W przypadku produkcji studia Naughty Dog sytuacja była o tyle problematyczna, że wyciek zdradzał istotne elementy fabuły gry. Twórcy jednak zapewniali wówczas, że wiele krążących po sieci „spoilerów” jest fałszywych i nie zepsują graczom zabawy.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami.

O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Staff Writer

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze