Neil Druckmann komentuje wyciek GTA 6. Wspomina podobną sytuację z TLoU Part 2
Po sieci krążyły wówczas istotne fragmenty fabuły.
Neil Druckmann - jeden z szefów studia Naughty Dog - skomentował ogromny wyciek materiałów z GTA 6. Deweloper wspomina podobną sytuację z The Last of Us 2.
„Do moich kolegów po fachu, których dotknął ostatni wyciek: wiedzcie, że chociaż teraz może być wam ciężko, to to minie. Któregoś dnia będziemy grać w waszą grę i doceniać wasze umiejętności, a wycieknięte materiały skończą najwyżej jako przypis na Wikipedii. Nie poddawajcie się, dalej twórzcie sztukę” - napisał Druckmann na swoim profilu w serwisie Twitter.
To my fellow devs out there affected by the latest leak, know that while it feels overwhelming right now, it’ll pass. One day we’ll be playing your game, appreciating your craft, and the leaks will be relegated to a footnote on a Wikipedia page. Keep pushing. Keep making art. ♥️
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) September 18, 2022
Deweloper odniósł się tutaj do sytuacji z 2020 roku, gdy niedługo przed premierą The Last of Us Part 2 wyciekło sporo materiałów i gameplayu z gry. W przypadku produkcji studia Naughty Dog sytuacja była o tyle problematyczna, że wyciek zdradzał istotne elementy fabuły gry. Twórcy jednak zapewniali wówczas, że wiele krążących po sieci „spoilerów” jest fałszywych i nie zepsują graczom zabawy.