Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nasze gry nie dają przewagi płacącym dodatkowo użytkownikom - zapewnia Ubisoft

"To nasza filozofia".

Gry Ubisoftu - w tym Ghost Recon Breakpoint - są krytykowane za obecność mikropłatności. Firma podkreśla jednak, że w żadnej swojej produkcji nie implementuje elementów pay-to-win, czyli dających przewagę płacącym dodatkowo graczom.

Podczas spotkania z inwestorami szef wydawcy - Yves Guillemot - stwierdził, że spółka stara się zachęcać użytkowników do przeznaczania swoich oszczędności nie korzyściami w rozgrywce, a kolejnymi treściami.

- W przypadku Ghost Recon Breakpoint, naszym celem było, aby gracz mógł ukończyć całą produkcję bez konieczności wydawania dodatkowych pieniędzy. W naszych grach nie mamy elementów dających przewagi osobom płacącym - wyjaśnia.

Ghost Recon Breakpoint kładzie nacisk na kooperację

- Możemy powiedzieć, że taką filozofię stosujemy we wszystkich naszych tytułach, choć musi być powiązana z większą liczbą wydarzeń i treści, które zachęciłyby do dłuższej zabawy - zaznacza menedżer.

Wiele kontrowersji wywołały obecne w Ghost Recon Breakpoint już w dniu premiery płatne pakiety oszczędzające czas. Paczki usunięto, ale w grze nadal istnieje możliwość zdobycia pojazdów i schematów broni za pieniądze. Według Guillemota, elementy wprowadzono, ponieważ cieszyły się zainteresowaniem w poprzedniej części cyklu.

Gra nie spotkała się z uznaniem recenzentów

Zobacz: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

- W Ghost Recon Wildlands mieliśmy już sklep, z którego nabywano przedmioty. W Breakpoint daliśmy po prostu więcej opcji od samego początku. Rozumiemy, że oferta mogła wydawać się zbyt duża i że nie została doceniona, ale w Wildlands spędzano wiele czasu w sklepie na zakupach, więc nasze zespoły uznały, że dadzą graczom większy wybór - tłumaczy.

W trakcie wspomnianego spotkania z inwestorami szef Ubisoftu przyznał jednak, że sprzedaż najnowszej odsłony cyklu o Duchach jest „bardzo rozczarowująca”. W konsekwencji wprowadzono zmiany do strategii działania firmy.

Źródło: GamesIndustry

Następnie: Wznowiono rozwój Payday 2 - w planach płatne i darmowe DLC

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze