Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Moonbreaker od turowa strategia od twórców Subnautica

Z malowaniem figurek.

Nie wszyscy oglądający konferencję przed targami Gamescom byli zadowoleni, że następny projekt twórców cenionej gry Subnautica to turowa strategia Moonbreaker, z figurkami i kartami.

Premiera 29 września - we wczesnym dostępie na PC. Twórcy chcą najwyraźniej odtworzyć uczucia towarzyszące graniu w produkcje bitewne, jak Warhammer. W planach jest między innymi wyjątkowo rozbudowany system malowania posiadanych jednostek.

Akcja toczy się w uniwersum przygotowanym przez pisarza Brandona Sandersona(seria "Ostatnie Imperium", cykl "Do Gwiazd"). Trafiamy do odległego systemu The Reaches, zbudowanego z wielu krążących wokół siebie księżyców, zamieszkanych przez przeróżne kultury. Do tego dochodzi cenny surowiec o nazwie Cinder i od razu można wyobrazić sobie, na czym będzie polegał konflikt w produkcji.

Wcielamy się w kapitana statku eksplorującego okolicę, biorącego udział w potyczkach „1 na 1” z drużynami przeciwnika. Zagramy nie tylko przeciwko sztucznej inteligencji, ale także w starciach z innymi graczami. Mecze mają być szybkie, a turowe potyczki wzbogaci system rodem z karcianek, z „wyciąganiem” nowych jednostek i mocy z talii.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Moonbreaker

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze