Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Monster Hunter World na PC z grafiką porównywalną do edycji konsolowych

Plus: brak obsługi modów i inny plan rozwoju gry.

Przedstawiciele firmy Capcom ujawnili szereg informacji na temat Monster Hunter World w zaprezentowanej wczoraj wersji PC.

W rozmowie z serwisem PC Gamer producent projektu - Ryozo Tsujimoto - oznajmił, że grafika w wydaniu komputerowym będzie porównywalna z oprawą wizualną edycji konsolowych. Nie wykluczył jednak, że po premierze opublikują darmową aktualizację poprawiającą wygląd.

Warto zaznaczyć, że Monster Hunter World na PC zadebiutuje 9 sierpnia. Polski dystrybutor, firma Cenega, poinformował zaś, że 3 września w Polsce ukaże się wersja pudełkowa, tańsza o około 50 zł względem cyfrowego odpowiednika, który na Steamie kosztuje 259 zł

Cover image for YouTube videoMonster Hunter: World - PC Trailer

Tsujimoto poruszył również kwestię obsługi tworzonych przez fanów modyfikacji. Stwierdził, że autorzy „na razie nie mają nic do ogłoszenia” w tej kwestii, co oznacza, że mody zapewne nie trafią do edycji PC, przynajmniej w dniu premiery.

Zabraknie z kolei funkcji pozwalającej na wspólną rozgrywkę posiadaczom różnych platform sprzętowych. W planach jest z kolei sterowanie dostosowane do klawiatury i myszy z opcją dowolnej zmiany obłożenia klawiszy.

Projektanci chcą, by pod względem treści wszystkie edycje były jednakowe, ale początkowo pojawią się różnice. Przykładowo dostępne na konsolach bestie Deviljho i Lunastra zawitają na komputery w późniejszym terminie. Podobna sytuacja może wystąpić w przypadku wydarzeń, kreatur implementowanych w przyszłości i aktualizacji udoskonalających zabawę.

W produkcji gracz wciela się w tytułowego łowcę potworów, którego zadaniem jest zbadanie „Nowego świata” - niedawno odkrytego kontynentu. Główną osią rozgrywki jest walka z mniejszymi i większymi monstrami.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Monster Hunter World

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze