Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Misery 2.0 - rozbudowana modyfikacja do S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci już dostępna

Kompletna zmiana mechaniki i grafiki.

Wczoraj odbyła się premiera Misery w wersji 2.0. Modyfikacja kompletnie zmienia oblicze i mechanikę rozgrywki w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Twórcy przygotowali nowe oświetlenie, interfejs użytkownika, wygląd bohaterów niezależnych, broni, wyposażenia i przeciwników. Powstały też dodatkowe dźwięki, utwory muzyczne i stacje radiowe, umieszczone w bazach poszczególnych frakcji.

Zmiany w mechanice rozgrywki obejmują lepszą sztuczną inteligencję postaci i trudniejszą rozgrywkę. Autorzy Misery postawili także na większy realizm: przy korzystaniu z broni czy w walce wręcz. Dodano realistyczne obrażenia po upadkach z dużej wysokości, a z ekranu zniknęła mapa, co wymusza orientacją na bazie danych w PDA.

Fani Zewu Prypeci znajdą w modzie również szereg nowych broni, z własnymi teksturami i animacjami. Rozbudowano system ulepszania karabinów i pistoletów. W grze pojawi się ponad 150 innych przedmiotów: od latarki, przez narkotyki, na naszywkach frakcji kończąc.

Wszystkie pliki potrzebne do instalacji Misery 2.0 ściągnąć można z oficjalnej strony projektu. Obecnie mod dostępny jest tylko w języku angielskim, ale fani pracują już nad polonizacją.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze