Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Nieodwracalne

Opóźniamy zdobycie miasta nekromantów.

Pierwsza mapa kampanii nekromantów jest dosyć nietypowa. Głównym celem rozgrywki nie jest zniszczenie wrogów, ale opóźnienie ich przemarszu, żeby sojusznicy, w tym żona głównego bohatera, miała szansę na ucieczkę.

Po rozpoczęciu mapy do dyspozycji gracza oddawany jest bohater Vein na 30 poziomie oraz w pełni rozwinięte miasto Al-Betyl. Dzięki temu bez większych problemów będziesz mógł stawić czoła kilku pierwszym wrogom.

Zadanie główne: Bez odwrotu

Cel: Uruchom wieżę obronną

Jest to pierwsze zadanie zlecane na tej mapie. Na północ od punktu startowego znajduje się wieża obronna. Choć nie pozwoli ona wygrać żadnej batalii, Vein może jej użyć, aby stworzyć drogę ucieczki swoim sojusznikom.

Koło wieży obronnej znajdują się dwa portale, które pozwolą Veinowi szybko reagować na ataki wrogów z różnych stron

Po wejściu w interakcję z wieżą obronną Vein sam wyznaczy gdzie ta ma wystrzelić, po czym zadanie zostanie wykonane. Bohter otrzyma 10 punktów przeznaczenia.

Zadanie główne: Tajny port

Cel: Doprowadź Anastazję do tajnego portu w podziemnych ruinach Sarkomand

W momencie otrzymania tego zadania przejmiesz kontrolę także nad Anastazją. Prowadź nekromantkę jak najdalej od miasta. Po drodze spotkasz sojuszniczkę Zendę. Po krótkiej rozmowie uda się ona zatrzymać pościg, aby Anastazja mogła uciekać dalej.

W czasie gdy uciekasz nie pozostawiaj Veina w bezczynności. Zniszcz wszystkie mosty w mieście i tym samym opóźnić marsz wojsk. Dobrym pomysłem jest też zebranie neutralnych oddziałów rozłożonych po mieście w celu zwiększenia swojej armii.

Pod koniec ścieżki Anastazji natrafisz na wrogiego bohatera Natalu. Nie masz innego wyjścia jak zaatakować go i pokonać. Nie dysponuje on zbyt wielką armią, dlatego raczej nie musisz obawiać się przegranej, jednak skutecznie zmniejszy on armię nekromantki.

Siła armii Natalu sugeruje, że jest on tylko zwiadowcą

Idąc dalej natrafisz na kolejnego sojusznika, Adar-Malika. Po rozmowie z nim udaj się do wrót do podziemi, które znajdują się za jego plecami, a cel zostanie wykonany.

Cel: Dotrzyj do statku

Idź przed siebie po podziemiach. Gdy dotrzesz do rozwidlenia, wybierz dowolną ścieżkę - niezależnie od tego którą wybierzesz natrafisz na wrogi oddział o podobnej sile, a drogi są podobnej długości.

Po dotarciu do bohaterów przy łodzi porozmawiaj z nimi. Zakończy to zadanie, a Anastazja otrzyma 15 punktów Przeznaczenia i 5 punktów.

Zadanie główne: Ostatnie dni Al-Betyl

Cel: Chroń miasto Al-Betyl

Podczas gdy Anastazja ucieka z miasta, Vein zostaje opóźnić marsz wroga na Al-Betyl. Ochraniaj miasto przez wrogimi bohaterami. Aby ich opóźnić możesz niszczyć mosty, które oni będą musieli odbudować, aby przejść dalej.

Pierwszy wrogi bohater nadejdzie ze wschodu, kolejny z południowego zachodu. Powinieneś sobie z nimi poradzić bez większych problemów, szczególnie jeżeli zebrałeś neutralne oddziały błąkające się po terenach miasta.

Ostatni bohater jest znacznie potężniejszy od pozostałych i nie jest możliwe pokonanie go. Jedyne co musisz zrobić, to niszcząc mosty opóźnić jego przemarsz w stronę miasta, dopóki Anastazja nie dotrze do statku w zadaniu Tajny port.

Po ucieczce żony Veina czas skoczy do przodu i rozpocznie się nieunikniona walka Veina z najsilniejszym wrogim bohaterem. Dysponuje on ogromną siłą i jeszcze większą armią, co w porównaniu ze skąpymi siłami nekromantów może dać tylko jeden wynik: śmierć Veina.

Po przegranej walce kampania zostanie zakończona sukcesem.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Świat, który wymyka się rozsądkowi

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Read this next