Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Gdzie wschodzą czarne gwiazdy, Mapa: Bezdenne spojrzenie

Wykonujemy kampanię złożoną z opowieści Jorgena.

Historia opowiedziana przez Jorgena, jednego z członków rady, dotyczy opowieści o ludziach zwanymi Ostrzami Erebosa. Na pierwszej mapie, nazwanej Bezdenne spojrzenie, oddano pod kontrolę dwóch bohaterów na pierwszych poziomach: Malwenę i Vayarona.

Malwena jest bohaterem umieszczonym w podziemiach, obok Lochów, które możesz rozbudowywać w celu pozyskania nowych wojsk. W przeciwieństwie do Vayarona, od początku posiada ona przynajmniej jeden czar ofensywny, przez co może świetnie wspomaga ona swoją armię w walce.

Vayaron natomiast jest świetnym wojownikiem, który skupia się na umiejętnościach bitewnych. Warto już na początku gry wybrać go na zarządcę miasta, ponieważ zwiększa on przychód Zabójców w każdym tygodniu.

Vayaron zaczyna na powierzchni, z dala od kontrolowanego przez Ciebie miasta. Poszukaj na wschodzie zejścia do podziemi, dzięki niemu będziesz mógł szybko i łatwo przedostać się w okolicę Lochów. Po drodze możesz zrekrutować żywiołaki w siedlisku zwanym Strumieniem Żywiołów.

W strumieniu żywiołów możesz kupić cztery rodzaje żywiołaków, każdy o innych właściwościach

Aby móc ukończyć tą mapę, wcale nie musisz pokonać wszystkich przeciwników. Twórcy zadbali, aby było to niemożliwe. Grając jako Ostrza Ereberosa, naszym celem jest sianie zamętu i niezgody, a nie podbijanie innych frakcji.

Zadanie główne: Przestępczość zorganizowana

Cel: Spotkaj się z przywódcą Gildii Czarnego Kła

Po zrekrutowaniu pierwszych wojsk i rozbudowaniu zamku, wyjdź z podziemi drugim wyjściem, znajdującym się bardziej na wschodzie. Przeniesie ono bohatera do małej lokacji, na końcu której znajdziesz Ajita, przywódcę Gildii Czarnego Kła, z którym miałeś się spotkać.

Ajit jest zwykłym bohaterem jakiego można znaleźć na mapie gry, jednak jest on nastawiony neutralnie do gracza

Po rozmowie z Ajitem skorzystaj z Ołtarza Shalassy, który umożliwia zerwanie niebieskiej Pieczęci Shalassy. Blokuje ona most niedaleko pierwszego zejścia do podziemi, za którym znajdziesz Kamień Inspiracji, artefakt oraz dwa oddziały chcące się do Ciebie przyłączyć.

Cel: Dokonaj sabotażu w kopalniach Czarodziejów

Na południowej części terenu na powierzchni znajdują się tereny czarodziejów. Aby dostać się w tę okolicę, musisz najpierw pokonać silny neutralny garnizon pilnujący drogi, albo poszukać przejścia na około, znajdującego się po północnej stronie rzeki.

Droga do kopalni czarodziejów jest chroniona przez niebieską Pieczęść Shalassy, którą nauczyłeś się przełamywać chwilę wcześniej.

Kopalnie czarodziejów znajdują się w małej zatoce na południu

Po pokonaniu okolicznych jednostek neutralnych złup kopalnie należące do czarodziejów. Możesz to zrobić wchodząc w interakcję z każdą z nich, jednak zużyje to wszystkie punkty ruchu bohatera.

Po złupieniu trzech kopalń, zadanie zostanie ukończone, a w nagrodę otrzymasz potężny artefakt, Maskę Zabójcy.

Zadanie główne: Zarzewie wojny

Cel: Zaatakuj imperialnych kupców, zostawiając ślady działań Leśnych Elfów

Po zebraniu wystarczająco dużej armii musisz przejść przez rzekę. Aby to zrobić, możesz przejść mostem chronionym przez stworzenia neutralne, lub poszukać alternatywnego wyjścia z podziemi.

Odszukaj Eldrica, bohatera na ósmym poziomie z małą armią. Zaatakuj go i pokonaj jego armię, a poznasz dalszy ciąg historii.

Jak na kupca przystało, znajdziesz go przy punkcie handlowym, przy którym można kupować i sprzedawać towary

Aby zasiać zamęt, sojusznicze wojska pozostawią po sobie strzały Sylvan, aby wrobić Leśnych Elfów w atak na kupców.

Cel: Pokonaj armię Sylvanu i zostaw ślady wskazujące na udział Orków w tym wydarzeniu

Użyj przejścia na powierzchnię, znajdującego na północy podziemi, aby ominąć dobrze wyposażone posterunki Sylvan i zakraść się na ich tereny. Po dotarciu na miejsce, odnajdź bohatera Agathina w pobliżu zielonego Ołtarza Sylanny i rozgrom jego armię.

Przeciwnik nie uzupełniał armii w żadnym mieście czy siedlisku, dlatego w późniejszym etapie rozgrywki stanowi on bardzo małe zagrożenie

Podobnie jak wcześniej, bohaterowie tej opowieści pozostawią na polu walki broń Orków, aby przekonać Sylvan, że zostali oni przez nich zaatakowani. Na koniec odwiedź zielony Ołtarz Sylanny, który był chroniony przez Agathina.

Cel: Zniszcz Starożytne Drzewce w uświęconym gaju i zostaw ślady wskazujące na działania Czarodziejów

W lewym dolnym rogu mapy znajduje się uświęcony gaj. Za zielonymi pieczęciami Sylanny znajdują się Starożytne Drzewce, potężne istoty czczone przez Sylvan. Ponieważ wcześniej odwiedziłeś zielony Ołtarz Sylanny, przejście przez pieczęcie nie będzie stanowić żadnego problemu.

Za każdym oddziałem Starożytnych Drzewców znajduje się budynek, mogący trwale wzmocnić bohatera

Pokonanie Starożytnych Drzewców będzie stanowiło pewien problem, ponieważ są to stworzenia poziomu legendarnego. Stworzenia te potrafią atakować z zasięgu bez żadnych ograniczeń, dlatego musisz się zaopatrzyć w jednostki i czary pozwalające na szybkie i silne ataki.

Standardowo winą za zabicie Starożytnych Drzewców zostają Czarodzieje, a nie oddziały którymi dysponujesz. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz potężny artefakt, Ostrze Zabójcy.

Po ukończeniu zadań Przestępczość zorganizowana oraz Zarzewie wojny mapa zostanie ukończona, a dalsza część tej kampanii zostanie odblokowana.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Gdzie wschodzą czarne gwiazdy, Mapa: Cienie ludzkich myśli.

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
PC
O autorze

Jan Dominiak

Contributor

Komentarze