Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o zaginionej córce

Szukamy sposobu na wskrzeszenie zmarłej córki.

Druga mapa tej kampanii prawie wcale nie jest związana z poprzednią. Pod dyspozycję gracza oddany jest nowy bohater, Masfar. Jego specjalizacją jest zwiększanie przyrostu Golemów i Gargulców w mieście, którym zarządza.

Aby skorzystać z jego specjalnej umiejętności, wejdź nim do miasta i przeciągnij jego ikonę w lewy górny róg. Jego specjalna zdolność będzie od teraz miała wpływ na miasto, nawet gdy Masfar je opuści.

Bohater od początku posiada dosyć wysoki poziom oraz sporej wielkości armię, nie oznacza to jednak, że mapę można nazwać prostą. Mała ilość kopalń oraz silne oddziały z miasta Orków skutecznie utrudniają rozgrywkę.

Na mapie znajduje się kilka obelisków, których odnalezienie wskaże położenie Łzy Ashy, potężnego artefaktu, który umożliwia całkowitą rozbudowę miasta. Zebranie artefaktu jest wysoko zalecane podczas wykonywania ostatniego zadania głównego.

Zadanie główne: Ścieżka smutku

Cel: Znajdź wskazówki dotyczące położenia błękitnego klejnotu

Po rozpoczęciu rozgrywki zacznij rozbudowywać miasto oraz zwiedzać okolicę. Im większy teren odsłonisz, tym więcej wskazówek odnajdzie Masfar. Po kilkunastu dniach ciągłej wędrówki cel zostanie wykonany.

Cel: Udaj się na wschód, aby spotkać Nekromantkę

Udaj się na południowy zachód od miasta. Niedaleko skały blokującej kanion znajdziesz nagrobek z podobizną wielkiej czaszki. Wejdź z nim w interakcję, aby otworzyć zamknięte dotąd przejście.

Nagrobek przypomina wyglądem budowle nekromantów, co zwraca na siebie uwagę na pustyni

Podczas przechodzenia przez cieśninę do Masfara przyjdzie Lyla, nekromantka której szukał. Dojdzie do rozmowy, podczas której Lyla odmówi pomocy magowi, po czym się oddali.

Cel: Przekonaj Lylę, aby ci pomogła... w ten czy inny sposób

Ponieważ Lyla odmówiła pomocy, Masfar chce zmusić ją do tego siłą. W tym celu wróć do swojego miasta i zacznij zbierać jak największą armię - nekromanci dysponują większymi oddziałami, niż gracz na początku gry.

Wykonanie tego celu jest zależne od powodzenia zadania głównego Lyla. Po jego wykonaniu, otrzymasz nowy cel.

Cel: Spotkaj się Lylą koło Ołtarza Duchów

Koło miasta wroga, które zdobyłeś, otworzy się nowe przejście. Przejdź przez most, na jego drugim końcu znajduje się Lyla, z którą Masfar musi porozmawiać.

Pokonana Lyla nie ma innego wyboru jak zgodzić się pomóc Masfarowi

Po rozmowie zadanie zostanie wykonane. Jako nagrodę Masfar otrzyma 5 punktów Przeznaczenia.

Zadanie główne: Lyla

Cel: Pokonaj Lylę i jej sługi, a potem zdobądź jej miasto

Aby wykonać to zadanie musisz zniszczyć wszystkie siły wroga. Warto zauważyć, że tereny za kanionem, w którym doszło do spotkania, są znacznie bardziej urodzajne niż pustynia, na której znajduje się miasto Czarodziejów, dlatego najlepiej jak najszybciej rozpocząć ekspansję w tym kierunku.

Na terenach za kanionem znajduje się także kolejne miasto czarodziejów, które możesz przejąć. Wykorzystaj je, aby zyskać przewagę nad przeciwnikami posiadającymi tylko jedno miasto.

Przeciwnik posiada aż dwóch potężnych bohaterów, dlatego podczas walki z pierwszym z nich postaraj się zminimalizować ponoszone straty. Miasto wroga znajduje się w prawym górnym rogu mapy i nie posiada żadnej dodatkowej ochrony.

Standardowo miasto które musisz zdobyć jest oznaczone przez wielki żółty wykrzyknik

W nagrodę za wykonanie zadania Masfar otrzyma 5 punktów Mocy.

Zadanie główne: Uważaj, czego pragniesz

Cel: Znajdź Esencję Jadwy

Po rozmowie Masfara i Lyly przy Ołtarzu Duchów, drugi z bohaterów przejdzie przez niego w poszukiwaniu córki czarodzieja. W tym momencie stracisz kontrolę nad wszystkimi swoimi miastami i bohaterami, za to zyskasz kontrolę nad nekromantką.

Przechodząc przez Świat Duchów wielokrotnie dotrzesz do ślepych zaułków. Aby odblokować dalszą drogę, musisz wchodzić do fioletowych okręgów, które będziesz mijał po drodze, ponieważ działają one jak przełączniki.

Podczas podróży przez Świat Duchów spotkasz Khalidę, bohaterkę z poprzedniej mapy tej kampanii. Pomoże ona Lyli odblokowywać kolejne przejścia z pomocą fioletowych kręgów.

Po teleportacji na kolejną wyspę zyskasz także kontrolę nad Khalidą. Ponieważ obydwie bohaterki znajdują się na bliźniaczych wyspach, aby aktywować fioletowe kręgi obydwie muszą znajdować się na tych samych kręgach w tym samym czasie.

Po aktywacji wszystkich kręgów Lyla zostanie teleportowana w pobliże Esencji Jadwy. Gdy tylko ją zbierzesz, obejrzysz krótki filmik, po którym znów przejmiesz kontrolę nad Masfarem.

Cel: Pokonaj Jadwę

Dojdzie do walki pomiędzy konstruktami a armią Masfara. Po wygranej walce, obejrzysz krótki filmik, po czym mapa zostanie ukończona.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o księżniczce Ghali i czterech zalotnikach

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
PC
O autorze

Jan Dominiak

Contributor

Komentarze