Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mafia 3 z premierowym nakładem na poziomie 4,5 mln egzemplarzy

Rekord dla 2K Games.

Mafia 3 w premierowym tygodniu trafiła do sklepów w nakładzie 4,5 miliona egzemplarzy, ustanawiając nowy rekord dla 2K Games - jeśli wziąć po uwagę wyniki pierwszych siedmiu dni.

Nie podzielono się niestety informacjami na temat tego, jaka część tej sumy powędrowała ostatecznie do graczy.

Wartość obejmuje kopie fizyczny i pudełkowe, wyprzedzając zasłużone serie pokroju NBA 2K, Borderlands czy BioShock.

- Oceny Mafii 3 były niższe od naszych oczekiwań, ale my i nasi konkurenci widzimy takie anomalie w systemach recenzji - dodał szef Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, podczas rozmowy z inwestorami. - Ale mieliśmy sporo pozytywnych recenzji, a konsumenci nie mogą nadążyć z kupowaniem i tego się trzymamy.

Takie „anomalie” u konkurencji mogą być nawiązaniem do ostatniej decyzji Bethesda, która zdecydowała się ukrócić praktykę publikowania ocen przed premierą swoich gier.

Zobacz na YouTube

„Przez powtarzalne i przede wszystkim przymusowe przejmowanie dzielnic, dotarcie do finału okazuje się drogą przez mękę, a przecież powinno być czystą przyjemnością i wyłącznie dobrą zabawą” - napisał Łukasz w recenzji gry Mafia 3.

Wcielamy się w Lincolna Claya - Afroamerykanina, który jest weteranem wojny w Wietnamie. Po powrocie z frontu, mężczyzna nawiązuje współpracę z włoska mafią i wspólnie dokonują napadu na bank.

Akcja kończy się sukcesem, ale bohater zostaje zdradzony i skazany na śmierć przez towarzyszy. Protagoniście udaje się przetrwać i postanawia zemścić się na gangsterach. W trakcie rozgrywki będziemy stopniowo przejmować interesy zarządzane przez Włochów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mafia III

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze