Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Wyjący Wicher, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Piekielny Grill i Kamienna Forteca na terytorium Spojówki.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Wyjący Wicher, położonym w południowo zachodniej części terytorium Spojówki. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia i strzępki historii.

Mapa - Wyjący Wicher: obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Piekielny Grill
  • O2 - Obóz Kamienna Forteca

Obóz Piekielny Grill (O1)

Sekrety: Insygnia #4, Złom #11

Główną obroną obozu stanowią dwie wieżyczki ogniowe oraz kilku snajperów. Ze wszystkimi elementami możesz rozprawić się przy pomocy harpuna. Następnie twoim celem będzie wysadzenie w powietrze 7 zbiorników.

  • 1 - po wejściu do zrujnowanej kawiarni przejdź w prawo i wyważ drzwi prowadzące na parking. Zbiornik będzie stał na lewo od wraków autokarów.
  • 2 - również na parkingu, na lewo od wejścia są drzwi, które otwórz łomem.
  • 3 - z prawej strony placu z wrzaskunem.
  • 4,5 - w podziemiach, do których wejdziesz schodami znajdującymi się z lewej części placu z wrzaskunem.
  • 6,7 - przejdź przez plac z wrzaskunem i wejdź na górę po żółtej drabinie. Przed sobą zobaczysz drugi plac z dużą bramą z lewej. Zbiorniki są przy wraku autokaru pod tobą.

Złom (1/11) - po wejściu do zrujnowanej kawiarni zajrzyj za kontuar.


Insygnia (1/4) - po wejściu do kawiarni skieruj się w prawo, po czym wyważ drzwi z prawej prowadzące na parking. Insygnia są we wraku autokaru przed tobą.


Złom (2/11) - na tym samym parkingu, co insygnia #1. Przejdź przez wrak drugiego autokaru, a dotrzesz do lokacji ze złomem.


Złom (3/11) - na lewo od złomu #2 jest drabina prowadząca na dach autokaru. Wejdź na górę i skieruj się w prawo na dach drugiego wraku, gdzie znajdziesz złom.


Złom (4/11) - w lokacji na prawo od wejścia do kawiarni (narożne pomieszczenie, w którym znajdziesz też miejsce uzupełniania wody).


Złom (5/11) - z lewej strony placu z wrzaskunem.


Insygnia (2/4) - z lewej strony placu z wrzaskunem jest fragment zniszczonego muru. Obejdź go i spójrz na ścianę na lewo od schodów prowadzących na dół.


Złom (6/11) - na prawo od insygniów #2, zejdź na dół do podziemi i kanistrem wysadź w powietrze drzwi. Przejdź przez kraty, skieruj się w lewo i zajrzyj do pomieszczenia z prawej.


Złom (7/11), Insygnia (3/4) - z lewej strony placu z wrzaskunem jest wysoka drabina, po której dostaniesz się na dach kamiennego budynku. Z jego prawej strony znajdziesz złom i insygnia.


Złom (8/11) - na platformie, na którą wejdziesz po drabinie z prawej strony placu z wrzaskunem.


Złom (9/11) - po zejściu na plac z platformy ze złomem #8, spójrz na teren przy bramie z lewej.


Złom (10/11) - w budynku, patrząc na lewo od bramy, przy której znalazłeś złom #9.


Insygnia (4/4) - na prawo od złomu #10.


Złom (11/11) - w autokarze na placu z bramą (obok zbiornika przelewowego).


Obóz Kamienna Forteca (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #12

Obóz jest chroniony przez wieżę snajperską oraz dwie ogniowe, które stoją wzdłuż drogi do niego. Po ich załatwieniu musisz jeszcze rozprawić się z potężną bramą, co najlepiej uczynić ładunkami wybuchowymi (np. wyrzutnią rakiet grzmot) lub harpunem na 6 poziomie.

Złom (1/12) - na ziemi, na prawo od głównej bramy.

\


Złom (2/12) - na platformie po wejściu na szczyt pierwszej drabiny.


Złom (3/12) - po wyważeniu drzwi na prawo od placu, gdzie zaatakują cię wrogowie. Skrzynia jest na końcu platformy.


Insygnia (1/4) - w oddali na lewo od złomu #3. Strzel w nie ze strzelby.


Insygnia (2/4) - po tym, jak zjedziesz na dół po linie. Skieruj się w prawo i spójrz na wnętrze budynku z lewej (do środka dostaniesz się przechodząc przez drzwi, które możesz wyważyć łomem - nieco dalej z lewej strony).


Złom (4/12) - pod lokacją z insygniami #3. Dotrzesz tam przechodząc przez drzwi otwierane łomem z lewej srony.


Złom (5/12) - za drzwiami, które otworzysz łomem (patrz insygnia #2), skręć w prawo i wskocz na podwyższenie, po czym podnieś złom.


Złom (6/12) - wskocz na podwyższenie na prawo od drzwi otwieranych na łom (z drugiej strony placu), po czym wejdź po schodach do budynku z lewej.


Złom (7/12) - patrząc od złomu #6, przejdź przez budynek i skręć w prawo. Złom znajdziesz na balkonie przy stole.


Złom (8/12) - wyjdź z budynku, w którym znalazłeś złom #6 i #7 i skieruj się w lewo. Kolejna partia leży przed beczkami przed tobą.


Insygnia (3/4), Złom (9/12) - w budynku na prawo od złomu #8.


Insygnia (4/4) - wróć do miejsca, gdzie znalazłeś złom #8 i ruszaj po kładce z lewej. Na końcu drogi dotrzesz do budynku z drzwiami, które trzeba wyważyć. Zrób to i wejdź po drabinie na górę, gdzie znajdziesz ostatnie insygnia.


Złom (10/12) - w zaułku za budynkiem stojącym na lewo od pompy ropy naftowej.


Złom (11/12) - w tym samym budynku, co złom #10 - przy wejściu do niego skręć w prawo i wejdź na górę po żółtej drabinie.


Strzępek historii (1/1) - przejdź na prawo od złomu #11 i skręć do pomieszczenia z lewej.


Złom (12/12) - przy beczkach na lewo od pompy ropy naftowej.

Następnie: Mad Max - Wyżyny, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, szyb naftowy

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mad Max

PS4, Xbox One, PS3, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze