Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Misja na Pustkowiach: Znak bogów

Ponownie wcielamy się w złomiarza.

Zadanie będziesz mógł aktywować po rozmowie z Krwistobrodym po ukończeniu misji Żelazna Wiara. W nagrodę za jego wypełnienie otrzymasz pokaźną porcję złomu. Po przyjęciu misji skieruj się do zaznaczonego na północy punktu.

Po dotarciu na miejsce okaże się, że wejście jest zablokowane przez kraty. Musisz je objechać, kierując się na Terytorium Spojówki (dotrzesz na nie w trakcie jednej z misji fabularnych), a konkretnie do zaznaczonego niebieską kropką miejsca na południowym wschodzie regionu Szwy. Na miejscu okaże się, że dotarłeś do ruin. Zlokalizuj klapę na ziemi (obrazek powyżej) i przeciągnij ją harpunem, dzięki czemu otrzymasz dostęp do wejścia do podziemi.

Po zejściu na dół udaj się w prawo, a potem w lewo zabijając pojedynczego strażnika. W końcu dotrzesz do głównej części kanałów, gdzie zacznij kierować się w lewo. Z prawej strony będziesz mijał zgrupowanie przeciwników, których możesz załatwić. Kiedy skończysz wróć do tunelu i ruszaj dalej.

Po drodze natkniesz się na jeszcze kilku rywali oraz pojemnik z wodą. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do kraty wyjściowej. Zniszcz łomem czerwoną blokadę (obrazek powyżej), a kiedy Max wyrzuci tablicę na zewnątrz, zeskocz na dół i oznacz teren pistoletem z flarą (podejdź do tablicy i wejdź z nią w interakcję). W ten sposób ukończysz misję.

Następnie: Mad Max - Misja na Pustkowiach: W siedlisku Szakali

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze

More On Mad Max

Najnowsze artykuły