Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Misja 1: Dzikus

Wyruszamy znaleźć pomoc.

Wyrusz wzdłuż kanionu kierując się w stronę blaszanego "statku". Wejdź na niego i podejdź do źródła wody, przy którym stoi pies. Wciśnij i przytrzymaj klawisz, który pojawi się na ekranie. W ten sposób napełnisz manierkę.

Kolejnym krokiem będzie napicie się wody (obrazek powyżej). W tym celu naciśnij i przytrzymaj klawisz widoczny w prawym dolnym narożniku ekranu. Pijąc wodę uzupełniasz zdrowie, którego wskaźnik znajduje się w lewym dolnym narożniku (na lewo od mapy).

Spotkanie Chumbucketa i poszukiwanie kabla

Po uczynieniu tego opuść „statek" i zejdź na dół, kierując się w stronę zielonego wskaźnika. W ten sposób dotrzesz do Chumbucketa, gdzie rozpocznie się animowana scenka. Po jej zakończeniu ponownie wyrusz do nowo spotkanej postaci, która przejdzie z rannym psem do stołu i ponownie rozpocznij dialog.

Dowiesz się o kablu, który musisz znaleźć, żeby odpalić wóz. Wyrusz w stronę jaskini na szczycie wzniesienia i wejdź do środka. Przeszukaj ciało (wciśnij i przytrzymaj klawisz, który się pojawi), przy którym znajdziesz kilka pocisków do strzelby. Następnie ruszaj przed siebie wchodząc na kamienne podwyższenie.

Na końcu podwyższenia natkniesz się na pierwszego przeciwnika - Szczenię Wojny. Wyjmij strzelbę (odpowiednie klawisze pojawią się w prawym dolnym narożniku ekranu), wymierz w niego i strzel. Omiń przepaść z lewej strony i kieruj się w stronę obozu, gdzie zaatakuje cię kilku wrogów.

Tym razem musisz stoczyć walkę wręcz (przed pojedynkiem pojawi się tablica z klawiszologią). Wyprowadzaj ataki, a kiedy nad głową któregoś z rywali pojawi się klawisz wciśnij go, żeby zablokować cios. Jeśli szybko naciśniesz przycisk ciosu, to wyprowadzisz kontratak. Aby wyprowadzać mocne ciosy musisz wcisnąć i nieco przytrzymać klawisz ataku. Po rozprawieniu się z dwoma grupami rywali podnieś kabel z wraku auta z prawej (obrazek powyżej).

Przeszukanie obozu, powrót z kablem i uruchomienie pojazdu

Po walce warto wcisnąć i przytrzymać klawisz, który pojawi się z prawej strony ekranu. W ten sposób dowiesz się ile interesujących przedmiotów jest w okolicy (licznik z lewej). Na przykład w namiocie z prawej znajdziesz pierwszy z dwóch fragmentów złomu. Drugi jest na dachu jednego z kontenerów, na który wejdziesz po poziomej, blaszanej belce.

Zacznij wracać do Chuma tą samą drogą, którą dotarłeś do obozu, po czym przekaż mu kabel. Weź psa na ręce i skieruj się za mężczyzną w stronę auta. Połóż z tyłu zwierzaka, po czym wsiądź z kierownicą (obrazek powyżej) i zacznij jechać po trasie.

Po dotarciu na miejsce opuść wóz i podejdź do Chuma czekającego na ciebie w punkcie obserwacyjnym. Przyjrzyj się obozowi wroga, po czym misja dobiegnie do końca. Aby rozpocząć kolejną wejdź do auta i udaj się z Chumem do jego kryjówki.

Następnie: Mad Max - Misja 2: Magnum Opus

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Read this next