Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Czarna Topiel, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Opisy przejścia i sekrety w obozie Krawędź, obozie Fabryka Paliwa oraz w Kościanym obozie.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w Czarnej Topieli, czyli regionie położonym na południowym zachodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem na złom, insygnia czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Czarna Topiel: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Krawędź
  • O2 - Obóz Fabryka Paliw
  • O3 - Kościany obóz

Obóz Krawędź (O1)

Sekrety: strzępek historii #1, insygnia #4, złom #8, ekipa rozpoznawcza #1

Ta placówka przeciwnika nie jest zbyt silnie strzeżona. Wystarczy przy pomocy harpuna wyrwać bramę i można już dostać się do środka. Do obozu możesz również dostać się przejściem skalnym z prawej strony.

Przed pojedynkiem warto rozprawić się z wrzaskunem, który wisi na linie z lewej strony placu. Wrogów możesz eliminować przy pomocy harpuna, rozjeżdżać ich lub stanąć do walki wręcz. Aby dostać się do dalszej części obozu zniszcz drzwi z lewej.

Po dotarciu do pompy naftowej możesz wysadzić ją podpalonym kanistrem lub bronią o nazwie gromobijec - wystarczy nim rzucić w pompę. Obydwa przedmioty znajdziesz na placu z pompą.

Złom (1/8) - po przejściu przez most za drzwiami z siatką w pierwszej części obozu. Po przejściu na drugi brzeg wejdź do pomieszczenia z prawej.


Złom (2/8) - po przejściu przez most w pierwszej części obozu udaj się w lewo, wejdź na podwyższenie i skieruj się do lokacji z prawej.


Złom (3/8) - po tym, jak zejdziesz po schodach na dół i trafisz na alternator z lewej. Skieruj się w lewo i rusz przed siebie, a znajdziesz kolejną skrzynię złomu.


Strzępek historii (1/1) - w pomieszczeniu na prawo od złomu #3.


Insygnia (1/4) - w pomieszczeniu na lewo od złomu #3.


Ekipa rozpoznawcza (1/1) - w pomieszczeniu za drzwiami na pierwszym piętrze (na prawo od schodów prowadzących na górę).


Złom (4/8) - po zniszczeniu drzwi na drugim piętrze skieruj się w lewo i wejdź na górę po drabinie. Przejdź na drugi dach przed sobą i podnieś skrzynię ze złomem.


Insygnia (2/4) - na prawo od złomu #4.


Złom (5/8) - po zniszczeniu drzwi na placu za mostem, gdzie napadnie cię duży oddział ludzi Scrotusa. Po przejściu przez drzwi udaj się w prawo i wejdź do pomieszczenia z lewej.


Złom (6/8) - po przejściu przez drzwi za placem, gdzie zaatakuje cię duży oddział Scrotusa. Wejdź na górę po drabinie, przejdź w prawo i wejdź pod kładkę, którą zejdziesz na dół. W środku znajdziesz złom.


Insygnia (3/4) - pod tą samą kładką, co złom #6. Insygnia są z prawej strony i należy w nie strzelić ze strzelby (naboje są z lewej strony).


Złom (7/8) - skrzynka znajduje się z lewej strony placu z szybem naftowym, za drewnianymi deskami.


Złom (8/8) - na podwyższeniu za szybem naftowym (w okolicy mostu, z którego wcześniej korzystałeś).

Insygnia (4/4) - podnieś gromobijca z lewej strony placu z pompą i podejdź do krawędzi z linkami, po których możesz zjechać do drugiej części obozu. Czerwony element znajduje się z prawej strony - wymierz w niego „wybuchową dzidą" i rzuć.



Obóz Fabryka Paliw (O2)

Sekrety: Insygnia #4, Złom #7

Do obozu możesz się dostać korzystając z dziury w siatce na lewo od bramy. Zanim to uczynisz należy jednak wyeliminować snajpera oraz dwie wieżyczki, z których wystrzeliwane są ogniowe pociski. Po wejściu do obozu wbiegnij na drabinę przed tobą i zakręć zawór z lewej, dzięki czemu wyłączysz ogień wydobywający się z rury.

Po wejściu na górę obozu trafisz na rurę z ogniem. Aby ją wyłączyć skieruj się w lewo, przejdź po desce wokół okrągłej budowli i skorzystaj z pokrętła, które odetnie dopływ paliwa. W ten sposób będziesz mógł przejść do dalszej części obozu. Drzwi w lokacji z wrzaskunem, wysadzisz w powietrze korzystając z kanistra stojącego na lewo od schodów.

Aby przejąć obóz musisz stoczyć walkę z Ogarem, do którego dotrzesz w ostatniej części obozu. Jego głównym atakiem jest szarża sygnalizowana czerwoną ikoną czaszki nad głową. Kiedy ją wyprowadza stosuj uniki, po czym szybko kontratakuj kilkoma ciosami, kiedy jest nieco ogłuszony.

Skuteczną taktyką jest też ustawianie się przy źródłach ognia i odskakiwanie, kiedy ogar na nie pędzi. W ten sposób możesz go podpalić (obrazek powyżej). Jeśli natomiast przeciwnik znajdzie się przy beczkach, to możesz wysadzić je w powietrze strzelbą. Po pozbawieniu przeciwnika zdrowia, dobij go i podnieś łup. Po walce przekręć zawory, aby wrócić do poprzedniej części obozu.

Insygnia (1/4) - po wejściu do środka przez dziurę w siatce, spójrz w lewo. Poszukiwany przedmiot wisi na ścianie.


Złom (1/7) - po wejściu do obozu wejdź na górę po drabinie przed tobą (patrząc od wejścia przez dziurę w siatce) i podnieś złom z lewej strony zaworu.


Złom (2/7) - z głównego placu wyważ drzwi i wejdź do pomieszczenia ze schodami. Złom leży w jego centrum.


Insygnia (2/4) - po wejściu do wnętrza obozu wejdź po drabinie na górę. Insygnia znajdują się z lewej strony na piętrze.


Złom (3/7) - na górze w lokacji z rurą z ogniem. Złom jest w pomieszczeniu na lewo od niej.


Złom (4/7) - na platformie z palącą się rurą udaj się w lewo. Przejdź po drewnianej belce nad przepaścią i skieruj się do miejsca na prawo od pokrętła. Na ziemi znajdziesz skrzynię.


Insygnia (3/4) - po ugaszeniu ognia w rurze zejdź po schodach na dół, wejdź na górę po drabinie i skieruj się w lewo. Wejdź do lokacji z lewej, gdzie na ścianie znajdziesz insygnia.


Złom (5/7) - na końcu platformy z wrzaskunem, na prawo od drzwi.


Złom (6/7), Insygnia (4/4) - obydwa przedmioty znajdziesz z prawej strony platformy z wrzaskunem, na lewo od schodów. Aby strącić insygnia skorzystaj ze strzelby albo podnieś i podpal kanister z lewej.


Złom (7/7) - na drugim piętrze klatki schodowej, do której dostaniesz się po wysadzeniu drzwi.



Kościany obóz (O3)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #6

Obóz jest chroniony przez snajpera stojącego na wieży. Użyj harpuna na jednej z linek podtrzymujących budowlę i pociągnij ją, co spowoduje zawalenie budynku. Następnie pociągnij harpunem główną bramę lub metalową płytą na prawo od niej i wejdź do środka.

Po dotarciu do pompy naftowej zrzuć na dół drabinę z prawej, zejdź na dół i cofnij się do wejścia do obozu. Z lewej strony znajdziesz kanister, z którym wróć do pompy i wysadź ją w powietrze.

Insygnia (1/4) - w pierwszej części obozu, w czerwonym kontenerze z prawej.


Złom (1/6) - po wejściu na górę po drabinie skręć w lewo i wejdź do zaułka, gdzie znajdziesz złom.


Złom (2/6) - po przejściu przez pierwszy most skręć do budynku z lewej. Skrzynia leży na ziemi z lewej.


Insygnia (2/4) - po przejściu przez pierwszy most zwróć uwagę na pomieszczenie z lewej. Na jego górze są insygnia, w które strzel ze strzelby.


Złom (3/6) - na placu z wrzaskunem. Z prawej strony jest kontener, do którego wejdź niszcząc drzwi. Złom stoi w narożniku z lewej.


Złom (4/6), Insygnia (3/4) - po zniszczeniu drzwi na lewo od wrzaskuna nie wchodź na most, tylko skieruj się w lewo. Dotrzesz do pomieszczenia ze złomem i insygniami.


Złom (5/6) - po przejściu przez wiszący most udaj się w lewo i podnieś skrzynię ze złomem.


Strzępek historii (1/1) - na lewo od pompy naftowej znajduje się kontener, a w środku notatka na stole.


Insygnia (4/4) - z lewej strony od pompy naftowej stoi kontener (ten sam, co strzępek historii #1), a na jego ścianie znajdziesz insygnia.


Złom (6/6) - za pompą naftową znajduje się pomieszczenie, do którego wejdziesz po wybiciu drzwi. W środku jest ostatnia część złomu.


Następnie: Mad Max - Równina Paleniska, wszystkie obozy: złom, insygnia, szyb naftowy, ekipa rozpoznawcza

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Read this next