Skip to main content

LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Misja: Sabotaż Starkillera

Rozdział VIII, w którym docieramy do gwiazdy śmierci Nowego Porządku.

Aby rozpocząć ten epizod zacznij biec szlakiem niebieskich monet w dół ekranu, a następnie dobij w prawo. W korytarzu dojdź do drzwi, przez które przejdź, a następnie strzel hakiem w uchwyt naprzeciwko.

Z klocków stwórz przekaźnik z lewej strony. Kiedy drugi zbiornik od prawej się napełni szybko zniszcz przekaźnik i zbuduj kolejny na górze w centrum. Kiedy moc przejdzie do zbiornika z prawej, zniszcz ponownie przekaźnik i stwórz ostatni z prawej strony, zanim energia opuści pojemnik. Po przywróceniu mocy wyrusz wzdłuż korytarza do pomieszczenia z komputerem z lewej. Aktywuj go i z mapy wybierz Bazę Starkiller.

Sokoły latają za nisko

Zacznij od zestrzelania z blastera dwóch droidów obronnych. Następnie użyj haka Finna na uchwycie na górze ekranu, po czym przetnij mieczem świetlnym pojemnik z prawej (obrazek powyżej).

Z klocków stwórz miotacz ognia i aktywuj go wskakując na platformę z lewej (obrazek powyżej). W ten sposób stopisz śnieg blokujący przejście z prawej. Kiedy odkryjesz w ten sposób srebrne klocki rzuć w nie ładunkiem wybuchowym Chewbakki.

Udaj się w prawo przechodząc po wąskim, skalnym gzymsie. Kontynuuj do droida obornnego, którego zniszcz. Następnie strzel Finnem, a potem Hanem Solo w dwa uchwyty na górze (obrazek powyżej), po czym z klocków stwórz drabinę, po której wejdź na górę.

Na górze podejdź do dwóch żółtych uchwytów i pociągnij je Chewbakką. Następnie wskocz na ścianę z prawej (obrazek powyżej) i przeskakuj dalej. W pewnej chwili Chewi się poślizgnie, wciskaj wtedy szybko klawisz, który pojawi się na ekranie tak, aby bohater nie spadł.

Po przejściu na prawą stronę możesz rozprawić się z robotem bojowym oraz zniszczyć okoliczne klocki. Jeśli stworzysz z nich działko parowe z prawej, to będziesz mógł go użyć (obrazek powyżej), aby wyeliminować kilku szturmowców bez rozpoczynania regularnej walki.

Działko z celownikiem laserowym stojące na środku placu najlepiej jest zniszczyć ładunkiem wybuchowym Chewbakki. Następnie odeprzyj atak szturmowców z lewej, a z pozostałych po dziale klocków stwórz magnez (obrazek powyżej). Następnie weź na cel dwie tarcze, które się odsłonią i strzel w nie z blastera. W ten sposób otworzysz przejście.

Wejdź do niego Finnem i przy pomocy laserowego miecza zacznij odbijać się od jednej ściany do drugiej, aż dotrzesz na szczyt. Na miejscu poskładaj z klocków z prawej (obrazek powyżej) linę z kotwiczką, która zostanie wystrzelona nad laserowe ogrodzenie. Wskocz na linę i przejedź po niej w prawo.

Przejdź w lewo, załatw dwóch strażników, a potem mieczem zniszcz generator na górze ekranu (obrazek powyżej). W ten sposób pozostali bohaterowie będą mogli do ciebie dołączyć.

Przejdź w prawo zniszcz droida bojowego, a potem rzuć ładunkiem Chewbakki w mały radar. Z klocków z lewej strony stwórz generator, a kiedy w prawo zacznie płynąć prąd, zniszcz postawiony przed chwilą obiekt i stwórz nad wejściem kable (obrazek powyżej), po których energia dotrzesz na prawą stronę układu. Następnie użyj Finna na komputerze z prawej i z dostępnych części stwórz obraz żołnierza w białym kombinezonie, po czym wejdź do windy.

Ściana Starkillera

W nowej lokacji zacznijcie kierować się w prawo. Zeskocz z półki skalnej na dół i Finnem przejdź przez trujący, zielony gaz (obrazek powyżej).

Następnie zejdź na dół, rozpraw się ze szturmowcami i zniszcz klocki z lewej. Podnieś zawór (obrazek powyżej) i użyj go na maszynerii w prawym narożniku, aby pozbyć się gazu powyżej.

Wróć na górę i przejdź w prawo. Po scence z działem zejdź po schodach na dół i Chewbaccą pociągnij za złote uchwyty (obrazek powyżej). Kiedy samolot zajmie się działem wróć na górę za pomocą haka przeskocz Hanem Solor na prawą stronę przepaści.

Podejdź do miejsca z latającymi symbolami i skorzystaj z lornetki namierzając mechanizm nad przepaścią (obrazek powyżej). Kiedy skończysz strzel blasterem w tarczę, co spowoduje stworzenie lodowego mostu dla Chewbakki.

Przejdźcie w prawo i użyj haków Hana Solo i Finna na dwóch uchwytach nad drzwiami (obrazek powyżej), po czym zniszcz srebrne drzwi ładunkiem wybuchowym Chewbakki. Następnie uporaj się z oddziałem szturmowców.

Udaj się Finnem do komputera z lewej i ustaw postać w białym kombinezonie. Z klocków stwórz platformę z lewej strony, wskocz na nią Finnem i odbijaj się tak długo (trzymaj wciśnięty klawisz skoku), aż bohater złapie mechanizmu na łańcuchu. Zmień postać na Hana Solo, zniszcz trampolinę i stwórz drugą z prawej strony (obrazek powyżej). Następnie skorzystaj z niej, aby dotrzeć do drugiego łańcucha tak, aby dwójka bohaterów pociągnęła je oba jednocześnie. Na koniec wskocz do otwartego przejścia.

Kontrola osłon Starkillera

W nowej lokacji udaj się w prawo, a potem na górę. Załatw dwójkę strażników, po czym zniszcz niebieskie kółko. Z klocków stwórz platformę z prawej (obrazek powyżej) i wskocz na nią którymś z bohaterów (poza Finnem). Kiedy ten ostatni wjedzie windą na górę przeskocz na uchwyt i zawiśnij.

Zmień postać, zniszcz platformę z prawej i z klocków stwórz uchwyt dla Chewbakki, który pociągnij (obrazek powyżej). W ten sposób Finn zbliży się do drugiego uchwytu z lewej. Przeskocz na niego, Chewbakką puść uchwyt, a potem Finnem wskocz na górę.

Na górze podejdź do okręgu na ścianie i wytnij go mieczem. Załatw szturmowców i zniszcz szafki na ścianie naprzeciwko. Następnie z lewej strony zbuduj z klocków przebieralnię. Wybierz z niej hełm szturmowca (obrazek powyżej) i załóż go na głowę Finna.

Wróć na dół i skieruj się do panelu z prawej (obrazek powyżej), gdzie przyłóż do kamery zdobyty niedawno hełm. Po opuszczeniu bariery przejdź do kolejnego pomieszczenia i rusz w prawo.

Ukryj się za osłoną i zacznij ostrzeliwać przeciwników. Szturmowiec z lewej ukryje się za barierą. Strzel w tarczę nad nim (obrazek powyżej), a potem wymierz jeszcze raz i pociągnij pomarańczowy uchwyt np. Hanem Solo - w ten sposób wyeliminujesz przeciwnika.

W drugiej części walki wybierz Chewbakkę i zlokalizuj srebrne klocki na środku kładki na górze (obrazek powyżej). Następnie rzuć w nie ładunkiem wybuchowym.

Po kolejnym przemieszczeniu się przejdź na prawą stronę Hanem Solo i skorzystaj z lornetki, żeby namierzyć słaby punkt na górze (obrazek powyżej). Następnie pociągnij dwa haki Finnem oraz Hanem Solo, dzięki czemu wyeliminujesz działko.

Rozpraw się ze szturmowcami, po czym z klocków stwórz drążki na drzwi dla Chewbakki i pociągnij je (obrazek powyżej). W ten sposób dostaniesz się do lokacji z kapitan Phasmą.

Po chwili rozpocznie się walka. Ukryj się za osłoną i ostrzeliwuj wrogów uważają na granaty rzucane przez Phasmę - uciekaj, gdy ich czerwony wskaźnik zacznie przy tobie migać. W pewnej chwili kapitan przeskoczy na lewą stronę, a pod nią pojawią się srebrne klocki. Wybierz Chewbakkę i rzuć w nie ładunkiem wybuchowym (obrazek powyżej).

Kontynuuj walkę eliminując kolejnych żołnierzy. Po chwili Phasma przejdzie na prawą stronę, gdzie rzuć drugi ładunek wybuchowy.

W kolejnym etapie bitwy Phasma zasiądzie za sterami rakietowego działa. Oprócz ostrzeliwania szturmowców skup się teraz także na strzelaniu do nadlatujących rakiet (obrazek powyżej).

Kiedy działo Phasmy uniesie się nieco do góry namierz jedną z tarcz znajdujących się po bokach (obrazek powyżej) i strzel w nią. Kontynuuj walkę, tak jak poprzednio, aż będziesz mógł strzelić w drugą tarczę. Na sam koniec, kiedy Chewie doskoczy do Phasmy wciskaj klawisz, który pojawi się na ekranie tak długo, aż pojedynek się zakończy.