LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Minizestawy i czerwony klocek: Polowanie na rathtary

Zobacz wszystkie miejsca, w których znajdziesz sekrety na trzecim poziomie dodatkowym.

W celu zdobycia wszystkich minizestawów i czerwonego klocka rozpocznij ten etap dodatkowy w trybie gry swobodnej. Warto wcześniej odblokować postacie, które mogą się przydać w przypadku docierania do niektórych sekretów. Chodzi np. o admirała Ackbara dostępnego po ukończeniu zadania dodatkowego Poe na ratunek. Oprócz tego przyda się postać potrafiąca niszczyć złote klocki (np. ciężkozbrojny szturmowiec do kupienia w menu postaci), a także potrafiący latać Athgar Heece, którego odblokujesz w zadaniu dodatkowym Powrót Lora Sana Tekki (jest do wyboru w pierwszym rzędzie od góry).

Poniżej znajdują się sposoby zdobycia wszystkich 10 minizestawów, które znajdziesz na tym etapie. Zebranie wszystkich umożliwi odblokowanie nowego pojazdu. Dodatkowo na każdym z etapów znajdziesz jednego czerwonego klocka, które możesz następnie wykupić i odblokowywać w ten sposób dodatki i oszustwa (np. mnożniki zbieranych monet).

Jaskinie rathtarów

Minizestaw #1 - na początku etapu udaj się w prawo i użyj mocy na klockach przy ścianie (obrazek powyżej).

Minizestaw #2 - przejdź w pierwszej lokacji w lewo i wejdź na podwyższenie na górze ekranu. Wbij kij w otwór na ścianie (obrazek powyżej), po czym po kolejnych drążkach kieruj się w prawo, aż wylądujesz na stałym gruncie. Następnie użyj haka na uchwycie, dzięki czemu zdobędziesz klocki do stworzenia minizestawu.

Minizestaw #3 - korzystając z mocy musisz zniszczyć pięć żółtych kwiatków. Pierwszy z nich jest w jaskini, do której wejdziesz na początku (obrazek powyżej). Pozostałe cztery również znajdziesz w tej samej jaskini, tylko nieco dalej (zarówno z prawej, jak i z lewej strony).

Czerwony klocek - po przejściu pod wodospadem podejdź do krawędzi z lewej latającą postacią. Następnie skocz w przepaść i włącz plecak odrzutowy, kierując się w lewo (obrazek powyżej). Po wylądowaniu na górze znajdziesz czerwony klocek. Dolecenie na ląd z lewej wymaga nieco wprawy, musisz najpierw skoczyć w stronę przepaści i dopiero po chwili uruchomić plecak. W innym przypadku nie starczy ci paliwa, aby dolecieć na miejsce.

Minizestaw #4 - na prawo od wodospadu stwórz z klocków ciastka na ścianie z prawej. Kiedy obsiądą je insekty wskocz po nich (obrazek powyżej) na górę wprost do minizestawu.

Minizestaw #5 - na dole od minizestawu #4 znajduje się platforma z kwiatkiem. Zniszcz go i skorzystaj z małego przejścia (obrazek powyżej), a trafisz prosto do lokacji z minizestawem.

Minizestaw #6 - na szczycie wodospadu, na lewo od płynącej rzeki znajduje się mały zbiornik wodny, do którego wskocz Ackbarem (obrazek powyżej).

Strefa załadunkowa

Minizestaw #7 - zanim rozpoczniesz bitwę strzelecką udaj się w lewo i użyj na kwiecie mocy (obrazek powyżej).

Minizestaw #8 - na lewo od minizestawu #7 na górze znajdują się złote klocki. Ostrzelaj je szturmowcem z ciężkim karabinem (obrazek powyżej).

Minizestaw #9 - na lewo od potwora w klatce znajduje się kontener stojący na podwyższeniu. Użyj na nim haka (obrazek powyżej).

Minizestaw #10 - w trakcie bitwy zwróć uwagę na rośliny z charakterystycznymi, niebieskimi kulami (obrazek powyżej). Zestrzel takich 5, a otrzymasz minizestaw. Cztery kule znajdziesz na placu przed potworem, a piątą na podwyższeniu z prawej strony.

Następnie: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Minizestawy i czerwony klocek: Karmazynowy korsarz

Powrót do spisu treści: LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PlayStation Vita, Nintendo Wii U, PC, Nintendo 3DS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.