Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

LEGO Saga Skywalkerów - Fanaberie w fabryce droidów

Trzecia misja kampanii Atak klonów, fabryka na Ul Stalgasin.

Fanaberie w fabryce droidów to misja główna w LEGO Star Wars: Saga Skywalkerów, a także trzeci etap kampanii II, Atak klonów. W jej trakcie ponownie odwiedzisz Mos Espa, a także zakradniesz się do fabryki droidów.



Koszmary

  • Na początku misji kieruj się za znacznikami misji, by dojść do statku. Wejdź z nim w interakcję i udaj się na Mos Espa, lokacji, którą odwiedziłeś w poprzedniej kampanii.
  • Po wylądowaniu kontynuuj za znacznikami i wejdź w pole (1), przy którym stoi Watto, handlarz niewolników.
  • Po rozmowie z nim udaj się na lądowisko, wejdź w interakcję z taksówką (2) i wybierz Pustynię Jundlandii jako cel.
  • Po lądowaniu skieruj się do znacznika misji i wejdź w interakcję z oznaczonym polem, by kontynuować wątek.

Tuskeński najazd

  • Idź za znacznikami misji w góry i wejdź w interakcję z polem przy namiotach Tuskenów.
  • Po krótkiej scenie przerywnikowej ten etap dobiegnie końca i rozpocznie się kolejny.

Sygnał alarmowy

  • Kontrolę odzyskasz w kosmosie, za sterami statku. Ustaw kamerę na Przestrzeń Geonosis (3) i się tam udaj. Tam z kolei leć na Ul Stalgasin (4).
  • Idź za znacznikiem misji, by dotrzeć do włazu pod ziemię. Wykorzystaj Moc (5), by zerwać dwa mocowania i otworzyć sobie wejście – do którego musisz potem wskoczyć.
  • Gdy będziesz na dole, wejdź w pole, by aktywować kolejną, finalną część tego zadania.

Fanaberie w fabryce droidów

  • Po scenie przełącz się na Padme i, siedząc za osłonami, eliminuj latających wrogów (6).
  • Po zestrzeleniu kilku z nich, akcja przeniesie się do R2-D2 i C-3PO. Od tego momentu możesz przełączać się pomiędzy bohaterami (7).
  • Podejdź kawałek do przodu i zniszcz obiekt (8). Następnie przełącz się na C-3PO i wykorzystaj szczątki, by skonstruować most.
  • Po drugiej stronie zniszcz kolejny obiekt (9) i stwórz nową konstrukcję. Przełącz się na R2-D2 i wejdź w interakcję z terminalem (10), gdzie musisz ułożyć znaną ci układankę.
  • Po wszystkim przełącz się na drugą parę bohaterów, a następnie na Anakina. Wykorzystaj Moc, by podnieść (11) obiekt.
  • Przesuń go w prawą stronę, by naładować go (12) od sąsiedniego obiektu. Następnie wstaw go z powrotem w miejsce, z którego go wyciągnąłeś.
  • Otworzy się nowe przejście, w które musisz zeskoczyć Anakinem i Padme.
  • Przejdź przez pas wypełniony pułapkami, a następnie przebij się przez wrogów. Po dotarciu do końca trasy przełącz się na R2-D2 i C-3PO.
  • Kieruj się w stronę znacznika i zeskocz na dół.
  • Stań na krawędzi którą wskazuje znacznik, poczekaj, aż pojawi się wypełniony pojemnik (13) i przejdź po nim na drugą stronę.
  • Podejdź do przodu i ponownie przejdź na drugą stronę po pojemniku z częściami.
  • Tam znajdziesz barierę do zniszczenia (14).
  • Przejdź na drugą stronę, zniszcz obiekt i wykorzystaj C-3PO do budowy (15) terminala, a następnie wejdź z nim w interakcję.
  • Aktywuj jedyną dostępną opcję, wieżyczkę i wykorzystaj ją do zniszczenia żółtej blokady (16).
  • Opuść wieżyczkę, przełącz się na R2-D2 i wejdź w interakcję z terminalem (17), gdzie czeka cię kolejna znana i zarazem prosta układanka.
  • Akcja przeniesie się do Padme i Anakina. Wespnij się po uchwytach (18) na górę.
  • Przełącz się na Anakina i wykorzystaj go, by wyciąć dziurę w bramie (19) – tak jak, na przykład, podczas pierwszej misji kampanii I.
  • Zniszcz znajdujące się po drugiej stronie obiekty i wykorzystaj gruzowisko do budowy terminala dla Padme. Jak wcześniej, musisz wciskać odpowiednie klawisze kierunkowe (20), by go aktywować.
  • Po otwarciu drogi czeka cię kolejna walka z droidami i strażnikami fabryki. Wykorzystaj osłony i wystrzelaj wrogów za pomocą Padme.
  • Podążaj za znacznikiem misji i wskocz na oznaczoną linkę, by zjechać na dół.
  • Wykorzystaj elementy na ziemi, by zbudować (21) mechanizm. Następnie wskocz na dźwignię (22), by go aktywować.
  • Przełącz postać i wykonaj tę samą czynność – z dźwignią po drugiej stronie.
  • Po scenie przerywnikowej przełącz się na R2-D2 i podejdź za znacznikiem do krawędzi, a następnie zaczep hak (23). Potem wejdź w interakcję z terminalem (24), by uratować Padme.
  • Po wszystkim czeka cię długa scena przerywnikowa, po której misja ta dobiegnie końca.

Spis treści: LEGO Gwiezdne Wojny Saga Skywalkerów - Poradnik, Solucja

Poprzednio: LEGO Saga Skywalkerów – Łowy na Jango

O autorze

Awatar Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Komentarze

More On Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Najnowsze artykuły