Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Legend of Grimrock 2 z akcją umieszoną na wyspie, nowymi zagadkami i lepszym AI

Oraz trzy nowe screeny.

Twórcy Legend of Grimrock 2 ze studia Almost Human opublikowali kilka szczegółów na temat swojej produkcji, zapowiadając otwarte przestrzenie, trudne zagadki i ulepszoną sztuczną inteligencję.

We wpisie na oficjalnym blogu czytamy, że fabułę umieszczona na terenie wyspy Nex, co umożliwia projektowanie lokacji nie tylko w podziemiach, ale także pod gołym niebem. Zwiedzimy „mroczne lasy, zamglone bagna, podziemne tunele i zapomniane ruiny”.

Czteroosobowa drużyna będzie mogła poruszać się nieco swobodniej, bez ograniczeń w postaci wąskich korytarzy z pierwszej części. Również historia jest całkiem nowa i nie ma związku z pierwowzorem z 2012 roku.

Almost Human zapowiada także trudne zagadki logiczne do rozwiązania oraz ulepszenia w sferze sztucznej inteligencji napotykanych potworów.

Zmieniono system rozwoju postaci, stawiając na „perki” gwarantujące większą swobodę wyboru. Przedmioty otrzymają akcje specjalne, przeznaczone wyłącznie dla bohaterów z odpowiednią umiejętnością.

Pojawią się nowe czary oraz rasa i klasa postaci. Dodano już ponad 100 przedmiotów, 22 modele potworów, kolejne środowiska czy cykl dnia i nocy.

Legend of Grimrock 2 to turowa gra RPG, nawiązująca do klasycznych tytułów, takich jak Dungeon Master czy Eye of the Beholder.

Poniżej trzy nowe obrazki z gry:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze