Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Koniec z corocznym Call of Duty? Activision ma rozważać taki scenariusz

Wieści Bloomberga.

Jason Schreier z Bloomberga informuje, że w Activision rozważana jest zmiana strategii dotycząca Call of Duty. Kolejne odsłony serii miałyby nie ukazywać się co roku.

Dziennikarz opisuje sytuację wewnątrz firmy po nieoczekiwanym przejęciu przez Microsoft. Podkreśla, że „pracownicy wysokiego szczebla” dyskutują o możliwej rezygnacji z wydawania kolejnych części cyklu strzelanek co dwanaście miesięcy.

Przypomnijmy, że dotychczas nowe Call of Duty ukazywało się każdego roku, przy czym nad rozwojem serii pracowało kilka studiów wspomaganych mniejszymi zespołami - każde miało od dwóch do trzech lat na stworzenie gry.

Zobacz na YouTube

Jak pisze Bloomberg, deweloperzy uważają, że rezygnacja z wydawania cyklu co dwanaście miesięcy zadowoli fanów znużonych kolejnymi odsłonami strzelanki. Dowodem na zmęczenie graczy jest między innymi słabsza sprzedaż ubiegłorocznego Vanguard.

Schreier zaznacza jednak, że jakiekolwiek zmiany w harmonogramie wydawniczym Call of Duty nastąpią najwcześniej w przyszłym roku. Najbliższa część ukaże się podobno zgodnie z planem, a Activision oczekuje, że projekt „odwróci losy serii”.

Wciąż nie jest jasne, czy przyszłe odsłony cyklu trafią na konsole, choć Phil Spencer z Microsoftu podkreślił, że koncern „wyraża pragnienie” pozostawienia marki na platformach PlayStation.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Vanguard

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze