Kingdom Come Deliverance 2 - najlepsze atrybuty, umiejętności, atuty i zdolności, punkty do rozdania, perki
Najlepsze atuty na start.
Zastanawiacie się, które umiejętności wykupić w pierwszej kolejności w grze Kingdom Come Deliverance 2? W takim razie sprawdźcie poniższą stronę. Znajdziecie tutaj listę najlepszych atutów w każdej kategorii. Dzięki temu przyspieszycie rozwój głównego bohatera i ułatwicie sobie początkowy etap gry.
Na tej stronie:
Jak rozwijać postać
Rozwój głównego bohatera został podzielony na wiele dziedzin i to od nas zależy, w którym kierunku poprowadzimy jego progres. Wszystko zależy od częstotliwości podejmowanych działań. Przykładowo, jeżeli często będziemy okradać sakiewki napotkanych osób, to Henrykowi wzrośnie poziom złodziejstwa i będziemy mogli wykupić dodatkową zdolność w tej kategorii.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak w szczegółach wygląda rozwój i zdobywanie umiejętności w grze, to sprawdź osobną stronę, na której wyjaśniamy dokładnie całe to zagadnienie. Pamiętaj, że w grze istnieje również możliwość zresetowania umiejętności na dalszym etapie rozgrywki. Natomiast poniżej znajdziesz rozpiskę najprzydatniejszych atrybutów.
Atrybuty
Poziom główny
- Miejscowy bohater - musisz mieć co najmniej 60 punktów reputacji na danym obszarze. Wówczas otrzymujesz sporą premię do umiejętności w kilku obszarach.
- Dziedzictwo Marcina - przyspiesza rozwój w dwóch ważnych obszarach - walce mieczem oraz sztuce przetrwania.
- Miłośnik nocy - ułatwia przechodzenie nocnych misji z wykorzystaniem skradania się.
- Czaruś - przyspiesza wzrost reputacji.
Siła
- Żelazny uścisk - znacząco ułatwia ogłuszanie.
- Pracowity chłopak - w grze często będziemy nosić ciała lub inne przedmioty, więc ten perk przyspiesza ten proces.
- Koń juczny i Silny jak Byk - zwiększa pojemność inwentarza.
Zręczność
- Zwinna postawa - redukuje zużycie wytrzymałości przy unikach.
- Wędrowniczy bieg - zwiększa zasięg biegu.
- Jak piórko - redukuje obrażenia od upadku.
- Podstępna zjawa - przyspiesza skradanie się.
Witalność
- Czystość wzmacnia - kąpiele w bali lub łaźniach regenerują nasze zdrowie.
- Zjawa - automatyczne odnawianie zdrowia do pewnego poziomu.
- Gęsta krew - spowalnia wykrwawianie się.
- Asceta - Henryk rzadziej potrzebuje posiłku.
Retoryka
- Srebrny język - ułatwia targowanie się.
- Majster-klepka - zwiększa przyrost doświadczenia podczas testów umiejętności.
- Okrzyk bojowy - większe obrażenia podczas walki po wykorzystaniu okrzyku.
- Rzemieślnik - lepsze ceny broni, zbroi i ubrań.
Umiejętności
Alchemia
- Sekrety materii - przy jednym warzeniu otrzymujesz więcej niż jeden napój.
- Uczeń czarnej magii - wywary tworzone w nocy mają wyższą jakość i masz premię do zastraszania.
- Sztuka konserwacji - jedzenie i zioła wolniej psują się.
Rzemiosło
- Ślusarz - znacznie ułatwia otwieranie zamków i oszczędza zużycie wytrychów.
- Sekret Marcina - możesz wytwarzać bronie na najwyższym poziomie.
- Dokładna konserwacja - sprzęt zużywa się wolniej o 10 %.
Picie
- Kapka na dobry sen - eliminuje kaca po przebudzeniu.
- Wzmocniona mistura - mikstury lecznicze kurują Henryka, gdy ten jest pijany.
Jazda konna
- Mknij z wiatrem - mniejsze zmęczenie konia w galopie.
- Świetny początek - przyspiesza start, ułatwia ucieczki i pogoń za kimś.
Zaklinacz psów
- Bestia nie pies - towarzystwo psa ułatwia zastraszenie i przeraża wrogów w walce.
- Czarujący towarzysz - towarzystwo Orzecha podnosi charyzmę.
- Daj głos! - Orzech może przyciągać uwagę szczekajac.
Wiedza
- Sztuki wyzwolone - ułatwia wybieranie optymalnych testów umiejętności.
- Obieżyświat - odkrywa całą mapę z punktami szybkiej podróży i ciekawymi miejscami.
Skradanie się
- Nawet gałązka nie drgnie - ułatwia skradanie się w zaroślach.
- Cichy jak cień - zwiększa umiejętności, gdy jesteś poszukiwany lub podejrzany.
- Niespodziewany atak - osłabia umiejętności nieświadomego wroga po trafieniu go z broni dystansowej.
Przetrwanie
- Dzieci kwiaty - posiadanie 30 ziół zwiększa charyzmę.
- Dzień dla nóg - zbierając zioła zwiększasz siłę.
- Leszy - zyskujesz sporo bonusów, gdy przebywasz w lesie.
Złodziejstwo
- Cichy grajek - znacząco redukuje hałas otwierania zamka.
- Mistrz narzędzi - zwiększa wytrzymałość wytrychów.
- Niepozory - podczas kradzieży otrzymujesz dostęp do przedniej sakiewki.
Walka
Sztuka walki
- Na przekór wszystkim - ułatwia walkę, gdy wrogowie mają przewagę liczebną.
- Rzeka - 10-sekundowe bonusy podczas walki za wykonanie doskonałego uniku.
- Zahartowany weteran - szybciej odzyskujesz wytrzymałość.
Miecze
- Pokaż, co potrafisz - odzyskujesz wytrzymałość za wykonanie mistrzowskiego ciosu lub kombinację mieczem.
- Mistrzowski cios - specjalny cios dostępny za misję poboczną Trening walki.
- Przecinacz ścięgien - udane kombinacje osłabiają wrogów.
Broń ciężka
- Rozbijające uderzenie - trafienie bronią ciężką osłabia zbroję przeciwnika.
- Zielony rycerz - kombinacja toporem skutkuje wzmocnieniem ataków o 20% na 5 sekund.
- Przecinacz ścięgien - udane kombinacje osłabiają wrogów.
Broń drzewcowa
- Żelazne żniwa - kombinacja powoduje odzyskanie części wytrzymałości.
- Nękający cios - osłabia kondycję przeciwnika.
Walka wręcz
- Piaskun - ułatwia ogłuszanie i ciche eliminacje.
- Dopiero się rozkręcam - udana kombinacja lub mistrzowski cios w walce wręcz powoduje odzyskanie części wytrzymałości.
Strzelectwo
- Henryk strzelił pierwszy - pierwszy strzał zadaje 15% więcej obrażeń.
- Okaleczający strzał - obrażenia z broni dystansowej sprawiają, że przeciwnik walczy słabiej.
Następnie: Kingdom Come Deliverance 2 - zapisywanie gry, Zbawienny Sznaps
Spis treści: Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik
Poprzednio: Kingdom Come Deliverance 2 - porady na start