Skip to main content

Kingdom Come Deliverance 2 - Najeźdźcy: Wujtek, Wasko, Jasak, dziwny bimber, gadający pies, Kumanowie

Popijawa z Kumanami.

Misja poboczna Najeźdźcy to jedno z najciekawszych zleceń dodatkowych w Kingdom Come Delieverance 2. Henryk udaje się do obozu Kumanów, aby przekonać ich do zaniechania wizyt w Troskowicach. Sprawa nieco wymknie się spod naszej kontroli i odwiedziny przerodzą się w prawdziwą popijawę.


Na tej stronie:


Znajdź obóz Kumanów

Na start udaj się do oberży w Troskowicach i porozmawiaj z oberżystką Beatą o awanturniczych klientach.

Teraz odszukaj Wujtka w Troskowicach i zaoferuj pomoc w sprawie niechcianych Kumanów.

Dalszy trop wiedzie do Semina na zachodzie. Udaj się do niewielkiego zamku i zapytaj o przybyszów pana Jana Semina.

Następnie wybierz się do Pasterza Nechuta lub zielarki Bożeny. Jedna z tych osób wskaże ci dokładne miejsce pobytu poszukiwanych. Zanim tam pojedziesz, warto zaopatrzyć się w eliksir Nocny Jastrząb.


Wasko, Jasak

Przybysze przebywają w swoim obozie pod obozem koczowników. Skieruj się tam i porozmawiaj z ich dowódcą - Wasko. Żeby pomyślnie ukończyć misję, musisz wznosić kolejne toasty i rozwijać pogadankę w Kumanami.

Możesz też zaoferować pomoc Jasakowi w zalecaniu się do kobiety w obozie koczowników. Idź za wojownikiem i pogadają z nią. Prawdopodobnie rozmowa zakończy się konfliktem z Jasakiem i koniecznością pokonania go w walce wręcz. Następnie wróć do Wasko.


Dziwny bimber, gadający pies

Po kilku godzinach Henryk i Wasko będą pijani, ale pójdą na poszukiwania alkoholu. Podążaj za Wasko i śpiewaj, aby zdobyć nieco reputacji. Możesz teraz wypić eliksir Nocny Jastrząb, aby lepiej orientować się w terenie.

Natraficie na gadającego psa. Podejdź do niego i wybierz dowolną opcję dialogową. Wybór nie ma większego znaczenia. Następnie odszukaj skrytkę pomiędzy skałami i zabierz dziwny bimber.

Wróć do Wasko w obozowisku. Henryk dalej będzie pijany, więc idź ostrożnie, bo w okolicy jest sporo przepaści.

Kontynuuj popijawę z towarzyszami. Musisz dojść do etapu, gdy pojawi się kwestia dialogowa związana z Troskowicami. Spraw, aby Kumanowie zrezygnowali z kolejnych wizyt w tym mieście.

Gdy impreza dobiegnie końca i Henryk prześpi kilka godzin, wróć do Troskowic i pogadaj z Wujtkiem. Zagwarantuj mu, że problem został rozwiązany. W ten sposób misja dobiegnie końca. W tej osadzie rozgrywa się też spora część zadań pobocznych Pustelnik oraz Zła krew.


Następnie: Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik

Spis treści: Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik

Poprzednio: Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik

Zobacz także