Kingdom Come Deliverance 2 - Miri Fajta: wojewoda, Marika, Tibor, ciało Gejzy, amulet, glejt, żywokost, wyścig
Problemy rodzinne koczowników.
Jednym z bardziej rozbudowanych zleceń dodatkowych w Kingdom Come Deliverance 2 jest zadanie Miri Fajta. Marika uciekła z obozu razem z Bohuszem i musimy wcielić się w rolę mediatora pomiędzy zakochanymi a wojewodą. Po drodze uratujemy pojmanego Tibora, odzyskamy ciało Gejzy i spróbujemy zdobyć amulet oraz glejt.
Na tej stronie:
Wojewoda, Marika i Aranka
Zadanie rozpoczynamy poprzez rozmowę z wojewodą w obozie koczowników.


Przeszukaj legowisko Mariki i zabierz jej chustę.

Udaj się do zielarki Bożeny i wypytają ją o Marikę.

Skieruj się do Apoleny. Odszukaj wąskiego skalnego przejścia do jaskini. Wejdź do środka i porozmawiaj z Mariką. Postaraj się zaoferować jej pomoc.


Wróć do obozu koczowników. Możesz wykorzystać szybką podróż. Poradź się wróżbitki Aranki.

Żywokost i nagietek
Pogadaj ponownie z wojewodą w środku obozu. Zaproponuj uwolnienie Tibora w Seminie. W ten sposób zyskamy uznanie wojewody i będzie szansa na porozumienie z Mariką.
Musimy też zebrać po cztery sztuki nagietka i żywokostu na lekarstwa dla Bohusza. Muszą to być świeże zioła. Żywokost można znaleźć w okolicy karczmy w Żelejowie na podmokłych polanach.

Nagietek natomiast rośnie obok zielnika aptekarza w Troskowicach. Ma kolor pomarańczowy, więc łatwo go odnaleźć.

Tibor, ciało Gejzy, pogrzeb
Udaj się do Semina i podejdź do aresztu od strony południowej. Wskocz przez okienko i uwolnij Tibora. Pobiegnij za nim do lasu i porozmawiaj.


Teraz czas odzyskać ciało Gejzy. Skieruj się do obozu drwali na zachód od Semina i pogadaj z majstrem. Jeżeli będziesz miał ok. 10 poziomu charyzmy to masz szansę dokonać tego za darmo. W innym przypadku trzeba będzie zapłacić lub pokonać drwali.

Odwiąż ciało Gejzy od drzewa i weź je na barki. Zanieś we wskazane miejsce i odłóż wojownika do grobu.

Glejt, amulet
Po pogrzebie udaj się ponownie do kryjówki Mariki i przegoń wilki. Obiecaj Marice, że w zamian za przekazanie glejtu wojewody postarasz się o zdobycie amuletu od ojca dziewczyny. Glejt jest schowany w dziubli w Apolenie, w drzewie obok źródełka wody.


Wróć do obozu koczowników. Wojewoda nie będzie chciał się zgodzić na wymianę. Po raz kolejny poproś o radę wróżbitkę Arankę. Wojewoda lubi się zakładać, więc udaj się do niego ponownie i zaproponuj pojedynek.

Wyścig, pojedynek, gra w kości
Zakład składa się z dwóch etapów, w których będziemy walczyć z Tiborem. Porażka w obu skutkuje tym, że Marika nie pogodzi się z ojcem, wiec warto wcześniej zapisać grę. Jeżeli będzie remis, dojdzie do trzeciego starcia. Tym razem rywalem będzie wojewoda. Oto kolejność zadań:
- wyścig konny z Tiborem - najtrudniejszy etap, potrzebujesz wysokich umiejętności jeździeckich oraz szybkiego konia. Siwek jest zbyt wolny.
- walka na arenie z Tiborem - jeżeli będziesz zaprawiony w walce wręcz, to starcie nie powinno być dla ciebie trudne.
- gra w kości z wojewodą - warto skorzystać z kości ze specjalnymi bonusami, które ułatwią pokonanie mężczyzny.
Jeżeli wygrasz dwie z trzech konkurencji, to przeniesiesz się do jaskini Mariki i zobaczysz pogodzenie się ojca za córką i przerywnik końcowy zadania. Od tej pory możesz spać i zapisywać grę w czerwonym namiocie Gejzy. W obozie koczowników warto również ukończyć zadanie Trening walki, a w tych okolicach rozgrywają się też zadania Orzech oraz Najeźdźcy.
Następnie: Kingdome Come Deliverance 2 - poradnik
Spis treści: Kingdome Come Deliverance 2 - poradnik
Poprzednio: Kingdome Come Deliverance 2 - poradnik