Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kickstarter: Zbiórka pieniędzy na połączenie gatunków RTS, FPS i MOBA

AKTUALIZACJA: Cel osiągnięty. Nowy trailer.

Aktualizacja: Już na 23 dni przed zakończeniem zbiórki udało się pozyskać planowane 20 tys. dolarów, potrzebne na stworzenie wczesnej wersji Universum: War Front.

Cyril Megem, który własnoręcznie odpowiada za wszystkie elementy produkcji, liczy teraz na cele dodatkowe. Zebranie 50 tys. pozwoli na wprowadzenie nowej mapy, dodatkowej kampanii i jednostek. Wpłaty na poziomie 75 tys. to między innymi kolejny tryb rozgrywki, a ambicje twórcy rosną wraz z kolejnymi tysiącami.

Jednoosobowe studio StarworksArt opublikowało także nowy zwiastun prezentujący Universum: War Front.

*

Oryginalna wiadomość: Jak w kilku słowach opisać Universum: War Front? - zastanawiają się twórcy na stronie Kickstartera. Okazuje się, że mamy do czynienia z połączeniem serii Dota z gatunku MOBA, atmosfery i strategii znanej ze Starcrafta i Warhammera, dynamicznej rozgrywki FPS z Battlefielda i fabuły wzorowanej na uniwersum Star Wars.

Założenia są na pewno ambitne, lecz niezależne studio StarworksArt zapewnia, że jest w stanie stworzyć opisywaną produkcję za 20 tys. dol., na PC, Maca i Linux, bazując na silniku Unity.

Jeśli gra ujrzy światło dzienne, gracze będą mogli dowodzić jednostkami w rzucie izometrycznym, na wzór strategii czasu rzeczywistego. Nic nie stanie jednak na przeszkodzie, by samodzielnie wkroczyć do walki: w powietrzu, pod ziemią, na powierzchni, w kosmosie czy pod wodą. Poza klasyczną piechotą, pokierujemy także roboty kroczące i wcielimy się w obcych.

Twórcy planują premierę wczesnej wersji Universum: War Front w grudniu przyszłego roku. Wspomniane 20 tys. wystarczy na stworzenie jednej mapy i podstawowej mechaniki - dodatkowe lokacje znalazły się w celach rozszerzonych.

Poza kampanią dla pojedynczego gracza z bogatą fabułą, StarworksArt Studios obiecuje także rozgrywki sieciowe, czerpiące z pomysłów gatunku MOBA, rozbudowane opcje personalizacji postaci czy modyfikacje jednostek.

Poniżej film promocyjny z fragmentami rozgrywki.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły