Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kickstarter na rzecz Yooka-Laylee zakończony na 2 mln funtów

Dużo powyżej celu.

Zbiórka pieniędzy na rzecz platformówki Yooka-Laylee - duchowego następcę Banjo-Kazooie - zakończyła się na Kickstarterze na poziomie 2,1 mln funtów.

Twórcy za cel postawili sobie tylko 175 tysięcy funtów. Skromne założenia osiągnięto w niecałą godzinę po starcie kampanii. Teraz grę można jeszcze wspierać przez PayPal.

Deweloperzy rozpoczną teraz pełnoprawną produkcję, z premierą zaplanowaną na koniec 2016 roku.

Platformy docelowe to PC (Windows, Mac, Linux), PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Dokładne daty premier poznamy w przyszłości.

Zebranie 2 milionów funtów ponad cel zbiórki umożliwiło odblokowanie wielu celów dodatkowych, takich jak walka z bossem na każdym etapie, więcej postaci niezależnych, sekcje 2.5D w kopali, lokalna i sieciowa kooperacja, filtr graficzny N64, darmowe DLC dla wspierających czy muzyka orkiestrowa.

- Zaczyna się praca - mówi scenarzysta Andy Robinson w rozmowie z Eurogamerem na E3. - Sukces Yooka-Laylee przekroczył nasze oczekiwania. Teraz zabieramy się do roboty.

Bohaterowie to zielony kameleon Yooka oraz siedząca na jego ramionach nietoperzyca Laylee. Zostali zaprojektowani przez Steve'a Malyesa - odpowiadającego za wygląd postaci w oryginalnym Banjo-Kazooie oraz w grze Donkey Kong Country.

Istotnym elementem zabawy będzie zbieranie monet. Nie będą one wyłącznie punktami, ale walutą, która posłuży do odblokowywania kolejnych poziomów, a nawet do rozszerzania etapów o dodatkowe wyzwania.

Nudzisz się? Zobacz także:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze