Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kickstarter na rzecz nowego BattleTech sfinansowany w godzinę

Od twórców Shadowrun Returns.

Zgodnie z obietnicami z lipca, studio twórców Shadowrun Returns - Harebrained Schemes - rozpoczęło swoją czwartą kampanię na Kickstarterze, planując wskrzeszenie serii Battletech.

Grafika koncepcyjna

Fani cyklu nie czekali z wyrażeniem zainteresowania - cel na poziomie 250 tysięcy dolarów udało się osiągnąć w... 53 minuty. Obecnie licznik wskazuje niemal 840 tys., od ponad 12 tys. użytkowników.

Nowy BattleTech powraca tym samym na PC po niemal 20 latach nieobecności. Tak jak i w przypadku Shadowrun: Hong Kong, deweloperzy samodzielnie sfinansowali wstępne prace, a teraz zbierają dodatkowe fundusze na rozwinięcie produkcji.

Pierwsza odsłona tego cyklu - BattleTech: The Crescent Hawk's Inception - debiutowała w 1988 roku za sprawą studia Westwood, łącząc turową rozgrywkę z elementami RPG, co kontynuowano później w cenionym MechWarrior.

Seria bazuje na założeniach gry bitewnej BattleTech, opublikowanej pierwotnie w 1984 roku przez wydawnictwo FASA. Twórcy tej produkcji - Jordan Weisman - jest teraz zaangażowany w prace nad grą.

W nowej produkcji powrócimy do roku 3025, a twórcy obiecują turowe starcia wielkich robotów na PC (Windows, Mac, Linux). Głównym trybem będzie zabawa pojedynczego gracza, ale jednym z celów dodatkowych są potyczki wieloosobowe.

Jeśli uda się zebrać milion dolarów (co jest raczej formalnością), Harebrained Schemes przygotuje kampanię fabularną. 1,85 mln to misje poboczne i scenariusze generowane losowo, a 2,5 mln to wspomniana rywalizacja przez sieć.

Premierę zaplanowano wstępnie na początek 2017 roku.

Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Battletech

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze