Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Jak wyglądałby Doom 2016 w 1993 roku? Projekt fana

Na silniku drugiej części cyklu.

Internauta o pseudonimie Noiser postanowił odpowiedzieć na pytanie, jak wydana trzy lata temu strzelanka Doom wyglądałaby, gdyby powstała w 1993 roku.

Gracz - we współpracy z innymi fanami - odtworzył treści z nowszej odsłony cyklu na silniku drugiej części. Wszyscy zainteresowani mogą pobrać modyfikację za darmo za pośrednictwem poświęconego serii forum. Co ciekawe, dostępna jest wersja kompatybilna z MS DOS.

Autor pracował nad projektem - jak podkreśla, największym z jego dotychczasowych - blisko dwa lata. W modzie nie zabrakło treści z Dooma z 2016 roku, a więc plansz, broni i potworów (w tym finałowego bossa).

Warto zaznaczyć, że twórca zadbał również o ścieżkę dźwiękową. Poszczególne utwory z nowszej odsłony serii przeniósł do modyfikacji, choć oczywiście piosenki trzeba było zaaranżować na nowo, w formacie MIDI.

Doom 2016 w nietypowej odsłonie

Noiser zaimplementował teżkilka rozwiązań niedostępnych w starszych częściach cyklu - przykładem jest wyposażenie przeciwników w kilka umiejętności. Do tego jaśniejsze mapy, kolory dostosowane do stylistyki gry sprzed trzech lat i nowe efekty graficzne związane z krwią.

Warto zaznaczyć, że obecnie trwają prace nad kontynuacją wydanego w 2016 roku Dooma. Powstającą produkcję osadzono na Ziemi, gdzie zmierzymy się z dwukrotnie większą liczbą demonów niż w poprzedniej części.

Źródło: Doomworld

Następnie: Pokaz Cyberpunk 2077 na Gamescomie wyglądał lepiej niż udostępniony gameplay - analiza Digital Foundry

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

In this article
Follow a topic and we'll email you when we write an article about it.

DOOM (2016)

PS4, Xbox One, PC

Related topics
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze