Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Inside - etap 2: Farma

Jak uruchomić maszynę w stodole i pokonać wściekłą świnię.

Farma to drugi etap, jaki przyjdzie Ci pokonać w grze Inside. Znajdziesz tu dwa sekrety. Będziesz mieć też pierwszy kontakt z urządzeniem do sterowania umysłami i pokonasz wściekłą świnię.

Na samym początku możesz znaleźć tajne przejście i drugą z 14 kul ukrytych w grze. Aby znaleźć przejście, trzymaj przycisk akcji, kiedy na początku biegniesz przez pole kukurydzy. W pewnym momencie postać zatrzyma się, ponieważ chwyci ukryty właz. Szczegóły znajdziesz na stronie Inside – sekrety 2-3/14, Farma. Zapamiętaj też to miejsce, ponieważ po przejściu gry można tu będzie odblokować sekretne zakończenie. Szczegóły znajdziesz na stronie Inside – Sekretne zakończenie.

Farma - opis przejścia

Przebiegnij przez pole kukurydzy. Gdy z niego wyjdziesz, zauważysz pisklęta, które zaczną za Tobą podążać. Za chwilę pomogą Ci one rozwiązać zagadkę w stodole.

Użyj liny, aby przez otwarte okno dostać się do stodoły.

Gdy będziesz w środku, zeskocz na dół i otwórz drzwi po lewej, aby wpuścić do środka pisklęta. Po prawej znajdziesz maszynę podłączoną do agregatu prądotwórczego oraz dźwignię.

Uruchom agregat, pociągając kilka razy za linkę (1). Gdy maszyna ruszy, pobiegnij najpierw do końca w prawo i poczekaj na pisklęta – ważne, by znalazły się jak najdalej od maszyny (2). Następnie szybko wróć do dźwigni (3) i uruchom ją przyciskiem akcji, gdy kurczęta biegnąc za Tobą, znajdą się przy maszynie (4).

Pisklęta zostaną wciągnięte przez maszynę i wylecą drugą stroną, uderzając o snopek siana leżący na belce. Gdy spadnie na podłogę, będzie można wykorzystać go, by wejść wyżej. Podepchnij snopek do ściany i nie martw się o pisklęta – nic im nie jest.

Wejdź po drabinie na dach. Gdy znajdziesz się na jego końcu, weź krótki rozbieg i zeskocz, celując w wóz z martwymi świniami. Złagodzą one upadek.

W tym momencie możesz znaleźć trzecią z 14 ukrytych kul i zdobyć osiągnięcie. W tym celu przesuń wóz ze świniami w lewo, wejdź na niego i wyłam deskę ze ściany. Przez powstałą szparę dostaniesz się do ukrytego pomieszczenia. Szczegóły znajdziesz na stronie Inside – Inside – sekrety 2-3/14, Farma.

Chwyć wózek z martwymi świniami i przesuń go maksymalnie w prawo. Po wózku przeskocz płot i idź dalej w prawo. Możesz wspiąć się po siatce blokującej drogę i przejść na drugą stronę.

Czeka Cię tu starcie z wściekłym knurem. Nie możesz z nim walczyć, ale możesz go wymanewrować. Gdy świniak szarżuje w Twoim kierunku, przeskocz go. Postaraj się sprawić, by z rozpędu uderzył w ścianę po prawej (5), co otworzy dalszą drogę.

To jeszcze nie koniec. W środku będzie trzeba powtórzyć manewr i sprawić, by knur uderzył w ścianę po prawej. Straci wtedy przytomność.

Możesz teraz bezpiecznie usunąć pasożyta, który wprawia świnię we wściekłość. Podejdź do niej i przytrzymaj przycisk akcji i kierunek w lewo. Po chwili pasożyt zostanie usunięty, a świnia – już spokojna - stanie na nogi.

Przepchnij teraz świnię pod wiszące z sufitu urządzenie i po jej grzbiecie podskocz, by się do niego podczepić.

Kiedy nasz bohater podczepiony jest do takiego urządzenia, może on sterować umysłami postaci stojących w tle. Przytrzymanie kierunku w dół spowoduje odczepienie się od urządzenia. Wszystkie inne akcje jak skakanie czy chwytanie obiektów, mogą być powtarzane przez zmanipulowanych ludzi.

Spraw najpierw, aby stojący na klatce niewolnik spadł na podłogę. W tym celu przytrzymaj kierunek w prawo. Następnie postaraj się tak ustawić ludzi, by razem stanęli przy kracie klatki i podnieśli ją do góry. Osoba zamknięta wewnątrz zostanie uwolniona.

Trzymając przycisk akcji przy kracie, sprawisz, że niewolnicy będą się jej trzymać i nie odejdą w innym kierunku.

Kiedy cała drużyna będzie już w komplecie, pokieruj ich w prawo, by mogli zniszczyć podpory. Gdy konstrukcja runie, ścieżka stanie przed Tobą otworem i będzie można odpiąć się od urządzenia.

Po drodze podnieś roletę blokującą wyjście na zewnątrz i idź dalej. Kiedy dotrzesz do miejsca z wózkiem i łańcuchem, przepchnij wózek maksymalnie w prawo, co opuści łańcuch.

Możesz teraz wspiąć się po łańcuchu i wskoczyć na wyższe piętro. Otwórz okno po prawej i przeskocz do następnego pomieszczenia. To koniec etapu na farmie.

Następnie: Inside – etap 3: Miasto

Spis treści: Inside - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Inside – etap 1: Las

Read this next