Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Paryż, Showstopper: Cichy zabójca, tylko garnitur

Ukończenie misji bez zmiany stroju i z maksymalną oceną.

Nie każdy lubi przebieranki, a nic tak dobrze nie leży na Agencie 47, jak skrojony na miarę garnitur. W pierwszym zadaniu, które odbywa się we francuskim Paryżu, musimy zaliczyć zlikwidowanie Viktora Novikova i Dalii Margolis. Wcześniej opisaliśmy oficjalne metody zabójstwa dwójki ludzi. To jednak nie wszystko.

Każde z zadań jest skonstruowane w taki sposób, aby móc pozbyć się tylko i wyłącznie celów, nie używając innego przebrania, a także nie dając się zauważyć i chowając zwłoki przed ich odkryciem. Jest to całkiem spore wyzwanie, a rozpracowywanie takiej możliwości samodzielnie trwa sporo czasu i wymaga dużej dyscypliny, a często też przemykania za plecami podejrzliwych osób.

Po zlikwidowaniu celów w ten sposób otrzymasz ukończone wyzwanie o nazwie Cichy zabójca, tylko garnitur. Sposób taki gwarantuje również najwyższą możliwą ocenę w podsumowaniu akcji, co przenosi się także na ilość zdobytych punktów i poziom mistrzostwa danego zadania. Zaczynamy zatem od zadania Showstopper w Paryżu.


Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Paryżu - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w misji Showstopper.


Zaczniesz przed rezydencją w swoim garniturze. Wejdź przez frontowe drzwi i trzymając się prawego skrzydła dostań się do łazienki. W jednej z kabin, tuż obok zlewu, znajdziesz zaproszenie na aukcję. Podnieś je, po czym zostaw tu wszelką broń oprócz garoty, niebawem będziesz bowiem przeszukiwany.

Tutaj podniesiesz zaproszenie na aukcję. Zostaw tu wszelką broń.

Teraz musisz dostać się w dowolny sposób do północno-wschodniej klatki schodowej strzeżonej przez dwóch mężczyzn. Okaż im zaproszenie, po czym wejdź na górę i zatrzymaj się przy kolejnych schodach. Tam musisz dać się przeszukać. Dlatego właśnie pozostawiłeś wcześniej swoją broń. Uważaj, aby podczas przeszukiwania instynktownie nie nacisnąć przycisku ogłuszenia.

Po wejściu na piętro od razu skręć w drzwi po lewej, a za nimi w prawo przez okno. Wejdź najbliższym oknem do łazienki, gdzie włączając radio przykujesz uwagę strażnika z pomieszczenia obok. Ogłusz go, ale nie zabijaj, a ciało schowaj do szafy. Postąp w ten sam sposób z kolejnym, który powinien już przyjść z Dalią Margolis, twoim celem. Na końcu zwab ją w ten sam sposób i zlikwiduj garotą. Ciało możesz pozostawić przy szafie, na tym etapie gry nikt go nie odkryje.

Teraz musisz dostać się we wskazane na poniższym obrazku miejsce. Możesz to zrobić wychodząc na balkon z pomieszczenia, gdzie przeprowadzana jest aukcja. Tam osuń się rynnie z lewej strony i szybko wbiegnij do środka i przez kolejne drzwi, skręcając od razu lekko w prawo i zamykając drzwi na końcu korytarza. Potem cofnij się do pierwotnego położenia.

W tym miejscu nie powinien cię nikt zobaczyć, ale w razie czego możesz ukryć się za jakąś skrzynią z gratami.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Zobacz też: Hitman - Paryż, Showstopper: Osiągnięcia i Trofea

Następnie: Hitman - Sapienza, Świat jutra: Cichy zabójca, tylko garnitur


Cały czas obserwuj radar w lewym dolnym rogu ekranu. W pewnym momencie powinien pojawić się przy drzwiach do klatki schodowej kolejny cel z obstawą. Rzuć monetą w kierunku zachodu, tak jak na powyższym obrazku. Novikov każe ochroniarzowi to sprawdzić. W tym momencie ukryj się za winklem, a gdy cel pozostanie sam, szybko zlikwiduj go przy użyciu garoty.

Jeśli nikt cię nie zauważył, nie odkrył ciał, a kamery nie uchwyciły cię, powinieneś otrzymać maksymalną ocenę po wykonaniu tego sposobu.

Ciało błyskawicznie wciągnij przez drzwi prowadzące na klatkę schodową, obierając kierunek do piwnicy. Po ściągnięciu zwłok na sam dół zauważysz szafę, gdzie możesz ukryć ciało. Teraz pozostaje już tylko ewakuacja. Możesz wbiec do pomieszczenia kuchni i szybko przez nie przebiec lewą stroną, skąd korytarzem dostaniesz się do najbliższego punktu wyjścia.

Komentarze