Halo 5: Guardians - Dane wywiadowcze, nagrania (Misje 13-15)

Wszystkie znajdźki, które znajdziesz w misjach Geneza, Rozłam i Strażnicy.

Misja 13: Geneza

1 - Data Pad Przymierza: Gdy dotrzesz do placówki Prekursorów, gdzie stoi zaparkowany Skorpion, idź prosto wzdłuż ścieżki obok czołgu. Szukaj po lewej, obok dwóch Duchów - leży tam Data Pad.

2 - Data Pad Przymierza: Idź dalej aż dotrzesz do pierwszej strefy, gdzie toczymy większą potyczkę. Przeszukaj obszar skarpy po lewej, gdyż przy krawędzi leży Data Pad.

3 - Zniszczony Konstruktor (Broken Constructor): Na tym samym polu bitwy wejdź po skalnych półkach wzdłuż skarpy z widokiem na działka. Na krawędzi przeskanuj Zniszczony Konstruktor (Broken Constructor) by zdobyć dane wywiadowcze.

4 - Data Pad UNSC: Znajdź wrak rozbitego Pelikana na zewnątrz bramy Prekursorów. Na zboczu nieopodal grzbietu Pelikana jest kolejny Data Pad.

5 - Konsola Prekursorów: Po wyjściu z tunelu za bramą Prekursorów szukaj platformy po lewej. Powinna tam stać Konsola Prekursorów z tajnymi danymi.

6 - Zniszczony Konstruktor (Broken Constructor): Idź w kierunku obszaru, gdzie odbywa się druga duża bitwa. Szukaj wysokiej skalnej struktury niedaleko wiaduktu od mostu. Po wejściu na górę skał znajdziesz zniszczonego konstruktora.

7 - Data Pad UNSC: Zaraz przed mostem świetlnym wejdź po kamiennych półkach po lewej by na szczycie znaleźć Data Pad.

8 - Data Pad Przymierza: Za mostem, nieopodal miejsca pierwszego pojawienia się Dozorcy wejdź po kamieniach, które będziesz miał po lewej, gdy będziesz spoglądał na Strażnika. Szukaj ciała Elity - nad ciałem będzie leżał Data Pad.

9 - Data Pad UNSC: Idąc obszarem pierwszej walki z Dozorcą skręć w prawo na ścieżkę skręcającą w kierunku wzniesienia. Trzymaj się prawej by znaleźć platformę Prekursorów i kolejny Data Pad.

10 - Konsola Prekursorów: Przy dojściu do bramy Prekursorów idź w lewo na górkę, aż na drugi poziom. W kącie pomieszczenia znajdziesz Konsolę Prekursorów, gdzie czeka ostatnia porcja danych wywiadowczych w tej misji.

Misja 14: Rozłam

1, 2 - Konsole Prekursorów: Na początku misji odwróć się by twarzą stać w kierunku końca pomieszczenia. Konsola Prekursorów stoi w lewym kącie. W prawym jest druga z kolejnymi danymi wywiadowczymi.

3 - Konsola Prekursorów: W pierwszym pomieszczeniu, gdzie walczysz ze Skoczkami szukaj Konsoli Prekursorów blisko centrum pomieszczenia, na niższym poziomie.

4 - Konsola Prekursorów: Na platformie gdzie pojawia się Dozorca wejdź do wnęki pod spodem by odkryć kolejną już Konsolę Prekursorów.

5 - Konsola Prekursorów: W pomieszczeniu gdzie dochodzi do drugiej walki ze Skoczkami, zejdź na niższy poziom w środku. Tam stoi ostatnia Konsola Prekursorów.

Misja 15: Strażnicy

1 - Konsola Prekursorów: Z początkowego punktu kieruj się prosto i na prawo od głównych drzwi. Na końcu jest konsola, w okolicy końca wystawy.

2 - Konsola Prekursorów: Po przeciwnej stronie pomieszczenia, po lewej od drzwi, praktycznie naprzeciwko pierwszej konsoli jest druga konsola.

3 - Data Pad Przymierza: Na obszarze pierwszej potyczki idź wzdłuż ścieżki z bocznych platform by wejść na górę platformy centralnej. Tam leży Data Pad.

4 - Data Pad Przymierza: Na lewo od Rdzenia Alfa spójrz w kierunku płonących zgliszcz. Leży tam Data Pad.

5 - Data Pad UNSC: Idź na zewnątrz, gdzie jest reszta rdzeni. Skręć w prawo i znajdź tunel prowadzący do Rdzenia Gamma. Wskocz na gzyms na lewo by znaleźć tam Data Pad.

6 - Data Pad Przymierza: Idź wzdłuż krawędzi po prawej, tej, która prowadzi do wraku Pelikana - nad Rdzeniem Gamma. Data Pad leży na prawo od Pelikana.

7 - Data Pad Przymierza: Idź w kierunku Rdzenia Delta i wejdź do tunelu po lewej. Data Pad leży za Duchem, na ziemi.

8 - Zniszczony Konstruktor (Broken Constructor): Pomiędzy Rdzeniami Delta i Epsilon szukaj wyżej krawędzi. Wejdź na kamienie, wskocz na krawędź i przeskanuj zniszczonego Konstruktora.

9 - Data Pad UNSC: W drodze do Rdzenia Epsilon idź przez mroźny tunel po prawej, obok Modliszki. Za mechem znajdziesz Data Pad UNSC.

10 - Zniszczony Konstruktor (Broken Constructor): W tunelu prowadzącym po ziemię do Rdzenia Delta, gdzie znalazłeś Data Pad numer 7, wejdź na skalne wybrzuszenia obok wejścia do tunelu. Zniszczony Konstruktor leży na wyższej skarpie.

Powrót do spisu treści: Halo 5: Guardians - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo 5: Guardians

Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.