Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

H1Z1: King of the Kill z datą premiery pełnej wersji na PC

Odsłony konsolowe wstrzymane.

H1Z1 w wersji King of the Kill opuści 20 września program Early Access na Steamie i zadebiutuje w pełnej wersji - ogłosili twórcy z Daybreak Game Company.

Pan świnka

Dodano także, że planowane prace nad konwersjami tej produkcji na PlayStation 4 oraz Xbox One zostały „wstrzymane” do czasu premiery na komputerach osobistych.

Warto wyjaśnić, że obecnie na Steamie dostępne są dwie gry H1Z1. Pierwsza - z podtytułem Just Survive - to oryginalne wydanie, które pozostanie w Early Access.

Jakiś czas po debiucie tej gry w sieci pojawił się jednak wieloosobowy mod o nazwie King of the Kill, szybko zdobywając ogromną popularność, wykraczającą poza bazowy tytuł.

Deweloperzy przejęli produkcję i zamienili ją na pełnoprawny tytuł, kilka miesięcy temu udostępniając go właśnie jako osobną grę - z odrębną opłatą.

Twórcy podjęli taką decyzję, ponieważ - jak tłumaczyli w lutym - zaobserwowali, że gracze wracają regularnie wyłącznie do jednego, ulubionego trybu rozgrywki.

Oryginalne - lecz mniej popularne - H1Z1: Just Survive oferuje więc „odnowione, skupione spojrzenie na stały, otwarty świat z zombie”. Tu liczy się zbieranie zasobów i tworzenie przedmiotów oraz struktur, jak DayZ, Rust czy wiele innych tytułów z tego gatunku.

Tymczasem debiutujące w pełnej wersji H1Z1: King of the Kill to wieloosobowy tryb Battle Royale, w którym na mapę zrzuconych zostaje kilkudziesięciu polujących na siebie nawzajem graczy, w potyczkach w stylu „Igrzysk Śmierci”.

Po określonym czasie na mapę zostaje wypuszczony gaz, stopniowo zawężający dostępny teren i zmuszający pozostałych przy życiu graczy do konfrontacji - aż pozostanie jeden (lub jedna drużyna).

Osobną kwestią pozostaje to, czy H1Z1: King of the Kill jest gotowe na premierę pełnego wydania. W grze nadal nie brakuje błędów, ale twórcy zapewniają, że nie zamierzają rozwijać gry.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze