Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gran Turismo 6 otrzyma dużą aktualizację już w dniu premiery

Kolejne patche przez 12 miesięcy.

Gran Turismo 6 otrzyma dużą aktualizację w dniu premiery w grudniu, a kolejne patche zaplanowano już na 12 miesięcy - informuje twórca serii, Kazunori Yamauchi.

- Każdego roku jest tak samo - mówi producent, który wczoraj potwierdził, że po wydaniu gry możemy spodziewać się także aktualizacji efektów dźwiękowych. - Terminarz jest bardzo napięty. Prawdopodobnie nie uda nam się wprowadzić do gry wszystkiego w dniu premiery. Myślę, że przez 12 miesięcy będziemy ulepszać grę. W przypadku Gran Turismo 6 mamy w planach wiele rzeczy, za które jeszcze się nie zabraliśmy.

Taka samo było w przypadku wydanego w 2010 roku Gran Turismo 5, które otrzymało sporą aktualizację w dniu premiery, z trybem sieciowym. Wszystko wskazuje na to, że rozgrywki online w GT6 także doczekają się patcha już 6 grudnia.

- Jestem niemal pewny, że w dniu premiery będzie aktualizacja - mówi Yamauchi. - Tryby sieciowe już działają, ale zostaną spatchowane. Nadal mamy zbyt wiele pomysłów, które chcielibyśmy wprowadzić. Myślę więc, że łatka będzie całkiem spora.

Wraz z informacjami o kolejnych aktualizacjach, Yamauchi zaznacza, że seria Gran Turismo zamienia się raczej w rodzaj usługi, porzucając model wydawanych cyklicznie tytułów.

- Zmieniło się nasze podejście do produkcji. Nawet teraz, gdy kończymy prace nad GT6, nadal tworzymy opcje, które wprowadzimy do gry później. Myślę, że pewnego dnia tego typu aktualizacje mogą stać się kontynuacją naszych tytułów. Ostatnio nasze tempo prac jest dużo, dużo szybsze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Gran Turismo 6

PS3

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze