Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gracze „oszukali” system losowych skrzyń w Śródziemie: Cień wojny

Srebro dla wszystkich.

Śródziemie: Cień wojny to kolejna produkcja oferująca skrzynie z losową zawartością i wiele osób nie jest zadowolonych z takiego rozwiązania. Nie powinno więc dziwić, że gracze prześcigają się w sposobach na walkę z kontrowersyjnym elementem.

Po pierwsze, zauważono, że odrzucenie umowy licencyjnej w tytule Warner Bros. zmusza do kontynuowania rozgrywki w trybie offline, a więc całkowicie wyłącza Rynek z loot boxami. Problem rozwiązany!

Komunikat na temat trybu offline

Warto pamiętać, że to rozwiązanie działa jedynie przy pierwszym włączeniu nowej gry, na świeżym koncie użytkownika. Jeśli zaakceptujemy umowę, nie możemy się potem wycofać.

W takim przypadku możemy jednak oszukać wirtualny Rynek w grze, co jest zapewne nieco bardziej kłopotliwe dla wydawcy. Popularny program Cheat Engine pozwala bowiem dodać dowolne zasoby waluty Mirian, za którą możemy - między innymi - kupić srebrne skrzynie.

Ten rodzaj pakunków zawiera losowe treści, w tym bronie i popleczników. Najlepsze elementy - legendarne - zarezerwowano jednak dla złotych skrzyń, za które musimy już zapłacić prawdziwe pieniądze. Tutaj zasoby Mirian nie pomogą.

Zobacz: Śródziemie: Cień Wojny - Poradnik, Solucja

Pomimo tego, otwarcie setek loot boxów pozwala uzyskać przewagę w starciu z orkami i usuwa sporo grindu, którego w tej odsłonie serii nie brakuje. Rozwiązanie działa oczywiście tylko na PC.

Zobacz na YouTube

Nie jest obecnie jasne, czy twórcy Śródziemie: Cień wojny zdecydują się w jakiś sposób zablokować możliwość stosowania Cheat Engine - i czy jest to w ogóle możliwe.

Skrzynie z losową zawartością to ostatnio bardzo kontrowersyjny temat, więc nie powinno dziwić, że gracz starają się obejść rozwiązania tego typu.

- Z mojej perspektywy to funkcja dla graczy ceniących swój wolny czas i obawiających się, że nie otrzymają pełni wrażeń w tak ogromnej produkcji - zapewniał przed premierą Bob Roberts, jeden z projektantów gry.

Read this next