Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gracze narzekali na dźwięki broni w remake'u Dead Space - twórcy prezentują zmiany

Lepiej słychać strzały.

Marcowa prezentacja dźwięków w remake'u Dead Space nie przypadła do gustu wszystkim fanom nadchodzącej produkcji. Twórcy wzięli sobie uwagi do serca i ujawnili wprowadzone modyfikacje.

„Plasma Cutter i Pulse Rifle nie wszystkim się spodobały. Pojawiły się głosy krytyki, z którymi się zgadzamy i po zapoznaniu się z komentarzami wprowadziliśmy kilka modyfikacji” – wyjaśniają twórcy ze studia Motive.

Jak zapewniają deweloperzy, Plasma Cutter powinien teraz mieć lepszego „kopa”, a Pulse Rifle – nieco bardziej „chaotyczny” rytm. Porównanie oferuje materiał wideo poniżej.

Jak można się domyślać, krytyki nie brakuje i teraz, choć głównie na temat tego, po co remake w ogóle powstaje. „Dead Space już teraz jest technicznie kompetentną, współczesną produkcją”zauważa niejaki „Buff Beefbroth”.

„Ludzie chcą, by dźwięki były bardziej zbliżone do pierwowzoru. To może lepiej zagrać w oryginał? – dodaje. „Dead Space w 4K60 z modem Reshade wygląda więcej niż dobrze”zgadza się „Dr. Doom” na forum ResetEra, dzieląc się też porcją screenów.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze