Skip to main content

God of War Ragnarok - Uciekinier: Znajdź schronienie

Atreus ucieka z domu po kłótni z ojcem.

Po powrocie z Vanaheimu w God of War Ragnarok ponownie kierujemy Atreusem. Chłopak zamierza udać się do Asgardu, aby szpiegować Odyna - zadanie Uciekinier.

Na tej stronie:

Znajdź schronienie

• Po pokonaniu przeciwników idziemy prosto i wchodzimy w interakcję z kłodą. Po odblokowaniu przejścia ruszamy dalej i staczamy kolejną potyczkę.
  • Następnie idziemy do końca areny i odpychamy kolejną kłodę. Spadamy w dół i podążamy zamarzniętą rzeką prosto.
  • Przechodzimy nad przepaścią i kontynuujemy dalej ścieżką, aż dotrzemy do domu Frei.

Zbadaj opuszczony dom Frei, Rozpal w kominku dla Chaurliego

• Zaczynamy od rozmowy z żółwiem. W środku zamykamy okno, po czym wchodzimy w interakcję ze wszystkimi dostępnymi przedmiotami, kończąc na kartkach dziennika przy kominku. Oglądamy scenkę.

Idź za krukiem Odyna

• Po dotarciu do Asgardu podążamy ścieżką wzdłuż klifów, kierując się w stronę wielkiego muru. Po drodze czeka nas kilka starć z pomniejszymi wrogami.
  • Wspinamy się na skały i kontynuujemy niewielką jaskinią.
  • Po wyjściu trafimy na monolit, z którego wydostają się duchy. Musimy zniszczyć konstrukcję, inaczej będą się cały czas odradzać.
  • Po walce podążamy ścieżką w dół i przechodzimy przez kolejną jaskinię.
  • Wspinamy się na skałę, przeskakujemy na drugi brzeg przepaści i kontynuujemy tą ścieżką.
  • Przełączamy strzały na pieczęcie (fioletowy kolor) i strzelamy w ognisko, aby spalić pnącza przed nami.
  • Idziemy przed siebie, aż dotrzemy do wioski. Rozmawiamy z chłopcem na moście i podążamy w stronę muru.

Wespnij się na mur

• Zaczynamy od wspinania się na pierwsze skały. Ten etap jest dość prosty i nie ma możliwości się tu zgubić.
  • Jeśli nie wiemy, gdzie przeskoczyć w następnej kolejności, wypatrujmy strzałki na ekranie.
  • Po trafieniu na duchy strzelamy w dźwiękokamień nad nami, co zrzuci nam linę i pozwoli wejść wyżej. Kontynuujemy wspinaczkę.
  • Wchodzimy do jaskini, gdzie staczamy krótką potyczkę.
  • Wychodzimy wąską szczeliną.
  • Niedługo później trafimy na obciążniki. Musimy strzelić w dwie blokady. Prawą zobaczymy po wejściu na pierwszy obciążnik, natomiast do ustrzelenia lewej konieczne będzie zeskoczenie na półkę skalną po lewej i przeskoczenie na przeciwną stronę przepaści.
  • Teraz wracamy, stajemy na odważniku i wchodzimy w interakcję z liną.
  • Zaraz po wylądowaniu staczamy walkę i kontynuujemy wspinaczkę. Dalsza część będzie już przebiegać bez niespodzianek. Na koniec oglądamy scenkę.

Pójdź za Hajmdalem do Odyna

• Po wejściu na górę idziemy za Hajmdalem. Wchodzimy do windy i zjeżdżamy w dół.
  • Po zejściu na dół wsiadamy na jego wierzchowca i jedziemy prosto przez wioskę.
  • Teraz czeka nas krótka walka. Najpierw pokonujemy pomniejszych wrogów, po czym do walki włączy się Hajmdal. Nie możemy zrobić mu krzywdy, zatem po prostu dajemy się zaatakować i oglądamy scenkę.

Towarzysz Odynowi w trakcie jego dnia

• W tym momencie po prostu podążamy za Odynem, „zwiedzając” Asgard. Po wycieczce wchodzimy w interakcję z szafą, po czym używamy drzwi i oglądamy kolejną scenkę.
  • Po wszystkim podążamy za Thrud i przechodzimy przez drzwi na końcu korytarza. Następnie schodzimy za Odynem do piwnicy i oglądamy kolejne przerywniki.

Następnie: God of War Ragnarok - Prosto w ogień: Szukaj fragmentu maski z Thorem