God of War Ragnarok - Powrót rzeki

Przywracamy bieg wody na północy Vanaheimu.

Przed rozpoczęciem większości zadań w obszarze równin Vanaheimu w grze God of War Ragnarok, najpierw trzeba ukończyć dość krótką przysługę Powrót rzeki. Sprawi ona, że odblokujemy zupełnie nowe możliwości transportu. UWAGA - do wykonania przysługi potrzebujemy broni z misji głównej Odmienić los oraz ukończyć przysługę Zapach przetrwania.

Zadanie aktywujemy w obszarze Dżungla. Z uwagi na dość zawiłą topologię Vanaheimu, samo dotarcie tam może być problemem. Poniżej pokazujemy także samą drogę do lasu.

Na tej stronie:

Dżungla - jak się dostać

• Zaczynamy przy niebiańskim ołtarzu w okolicy Krateru. Zadanie trzeba wykonać nocą, więc jeśli trwa obecnie dzień, musimy zmienić porę dnia.
  • Zeskakujemy na dół i wspinamy się na półkę skalną, po czym podążamy w prawo, kierując się wzdłuż wielkiej skały.
  • Dotrzemy do kamiennego mostu. Zeskakujemy niżej i przechodzimy po nim na drugą stronę wąwozu. Kontynuujemy tą ścieżką.
  • Podejdziemy do wielkich kamiennych schodów. Wchodzimy po nich na górę i podążamy jaskinią. Powinniśmy znajdować się w tym miejscu
  • Wewnątrz jaskini używamy popękanej ściany, aby przemieścić się na drugą stronę przepaści przed nami.
  • Na drugiej stronie niszczymy za pomocą topora lub włóczni drewnianą barykadę i przechodzimy przez utworzone w ten sposób przejście.
  • Kontynuujemy dalej jaskinią, aż zobaczymy informację, że odkryliśmy nowy obszar. W ten sposób trafimy do Dżungli.
  • W dżungli udajemy się we wskazane na mapie miejsce. Od magicznej bramy musimy wyruszyć w prawo, następnie prosto niewielkim kanionem i po ścianie w górę.

Powrót rzeki - wejdź na zaporę

• Właściwą misję zaczynamy w tym punkcie. Będą to okolice wielkiej zapory wodnej.
  • Po rozpoczęciu zadania kierujemy się cały czas prosto, aż trafimy na sporą grupę wrogów. Staczamy króką potyczkę i idziemy dalej.
  • Idziemy prosto, wchodzimy na półkę skalną i po prawej spalamy pnącza blokujące przejście. Wjeżdżamy windą na górę.
  • Na górze walczymy z kolejnymi potworami, po czym rozwalamy skrzynki i wysadzamy włócznią dziurę w ścianie. Przechodzimy wyrwą na drugą stronę.
  • Teraz musimy spalić pnącza, blokujące mechanizmy tamy. Te po lewej nie będą stanowić większego problemu i po nałożeniu pieczęci możemy je zniszczyć stojąc na przeciwnym brzegu.
  • Aby dosięgnąć jednak narośl po lewej, musimy posłużyć się strzałami z pieczeńci, które posiada nasz towarzysz i ułożyć z nich łańcuch, który pozwoli naszym płomieniom dosięgnąć przeszkody.
  • Teraz cofamy się i kołowrotem aktywujemy mechanizm śluzy. Po chwili woda zacznie się przelewać na drugą stronę.
  • Na tym przysługa zakończy się. Nie tylko zrobiliśmy dobry uczynek, ale też odblokowaliśmy nowe możliwości eksploracji pobliskich obszarów.

Następnie: God of War Ragnarok - Nocny drapieżnik

Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja

Poprzednio: God of War Ragnarok - Za Vanaheim: smok przy Kraterze

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

God of War Ragnarok

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Content Editor

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.