Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

God of War nie dostanie trybu pełnoekranowego na PC

Podobno nie jest potrzebny.

Sony Santa Monica wyjaśnia, że nie zamierza wprowadzać trybu pełnoekranowego do God of War na PC, ale studio jest zainteresowane „badaniem” innych rozwiązań technologicznych.

Obecnie w grze dostępna jest wyłącznie opcja pełnego ekranu bez ramek, lecz gracze dopraszają się o standardowy fullscreen choćby dla łatwego blokowania kursora na konfiguracjach z wieloma monitorami czy też dla sprawniejszego działania HDR.

Cover image for YouTube videoGod of War - Features Trailer | PC

Deweloperzy wyjaśnili we wpisie na Steamie, że choć przyjrzą się wymienionym problemom, to nie planują wprowadzać klasycznego grania na pełnym ekranie, ponieważ w dzisiejszych czasach takie rozwiązanie nie jest koniecznie potrzebne.

„W odróżnieniu od starszych wersji DirectX i Windows, poprawki wprowadzone w DirectX 11 sprawiają, że pełny ekran bez ramek w pełni wspiera VSync, G-Sync i tak dalej” - napisano w uzasadnieniu.

„Co więcej, doszliśmy do wniosku, że wbudowane w grę metody skalowania (TAA, DLSS, FSR) zapewniają wyższej jakości skalowanie niż przełączenie monitora na niższą rozdzielczość ze względu na wydajność” - dodają twórcy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

God of War

PS4, PS2, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze