Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

God of War inspiracją dla systemu walki w Godfall

Twierdzą twórcy.

Godfall to jedna z pierwszych gier zapowiedzianych na PS5. Gra przypomina sieciowe tytuły w stylu Destiny i The Division, ale postawi na starcia w zwarciu. Twórcy ze studia Counterplay Games twierdzą, że system walki inspirowany jest nowym God of War.

W wywiadzie dla serwisu GameSpot reżyser projektu - Keith Lee - ujawnił, że tak jak w przygodach Kratosa i Devil May Cry 5 potyczki położą nacisk na ofensywę. Gracz musi kontrolować pole bitwy, a także łączyć ciosy w tak zwane kombosy.

Zobacz na YouTube

- Walkę oparliśmy na fundamentach, które zakładają, że atak jest ważniejszy od obrony. Pragniemy, by użytkownik poczuł moc. (…) Chcemy, aby mógł zdominować i zmiażdżyć swoich przeciwników, oczywiście o ile wie, jak grać i korzysta z odpowiedniego wyposażenia - tłumaczy deweloper.

W większości sytuacji zmierzymy się z wieloma oponentami, ale nie zabraknie starć z pojedynczymi wrogami - w środku i pod koniec misji fabularnych natkniemy się na potężniejszych bossów.

Godfall osadzone jest w uniwersum fantasy

Podstawowym elementem Godfall będzie 12 specjalnych pancerzy o unikalnych zdolnościach. W trakcie przygody zdobędziemy punkty doświadczenia - wspólne dla wszystkich zbroi - pozwalające odblokować kolejne umiejętności. Do tego pięć klas broni, oferujących odmienny styl walki i ulepszeń. Sam system znajdowania ekwipunku też przypomina ten z God of War.

Produkcja ukaże się pod koniec 2020 roku - nie tylko na PS5, ale również PC.

Źródło: GameSpot

Read this next