Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Wildlands - Skrzynie z bronią: karabiny, strzelby i pistolety

Najlepsza broń i lokalizacje.

Twórcy Ghost Recon Wildlands przygotowali w sumie około stu różnych modeli broni - karabinów, snajperek, strzelb, pistoletów czy pistoletów maszynowych.

Nawet broń, z którą rozpoczynamy grę, jest skuteczna w wielu sytuacjach. Wildlands jest przede wszystkim strzelanką, a więc liczy się celne oko, a strzały w głowę są zabójczo skuteczne. Czasem dobrze jednak - choćby dla urozmaicenia - zmienić broń na inną lub lepszą.

Zdobywanie nowych rodzajów broni jest proste i nie wymaga dokładnych poszukiwań. Czasem broń możemy po prostu podnieść, gdy upuści ją pokonany wróg - takiej broni jednak nie znajdziemy w naszym stałym ekwipunku, a gdy ją wyrzucimy, nie wyposażymy jej na nowo w skrzyni z wyposażeniem.

Żeby dodać broń na stałe do naszego arsenału, musimy podnieść ją z jednej ze skrzyń z bronią. Skrzynie te dostępne są w każdym regionie - zawsze jest ich kilka. Zostają oznaczone na mapie, gdy przechodzimy obok, albo też gdy wybierzmy opcję oznaczenia skrzyń podczas analizowania niektórych danych wywiadu lub przesłuchiwania poruczników.

Postanowiliśmy jednak ułatwić wam zadanie i przygotowaliśmy spis wszystkich skrzyń z bronią. Wskazujemy ich lokalizację w każdym regionie, a także ich zawartość. Na screenach załączamy też statystyki każdej broni.

Lista w trakcie aktualizacji.


Itacua

W tym regionie znajdują się trzy skrzynie z bronią. Pierwszą - z niezłym karabinem snajperskim - znajdujemy po wykonaniu pierwszej misji fabularnej, jest zaraz obok miejsca, w którym kończy się zadanie.

M40A5. Nasza pierwsza snajperka. Na początku podstawowy celownik nie ma jednak zbyt dużego przybliżenia, co może czasem przeszkadzać.

Super Shorty. Krótka strzelba, bardzo skuteczna na bliskich dystansach, ale bezużyteczna nawet na średnich.

MG121. Potężny lekki karabin maszynowy, zadający duże obrażenia. Ma jednak spory rozrzut, przez co jest skuteczny głównie wtedy, gdy leżymy.


Ocoro

W kolejnym regionie również znajdziemy - jak w Itacua - trzy skrzynie z uzbrojeniem. Zazwyczaj należy przygotować się na obecność na miejscu wielu wrogów, zawsze można jednak po prostu pobiec do celu i szybko zabrać broń.

5.7 USG. Poręczny pistolet o niskim rozrzucie. Obrażenia zbliżone do większości pistoletów automatycznych.

M1911. Kolejny klasyczny pistolet, nie odróżnia się zbytnio skutecznością od innych. Dla fanów tradycji.

SR-635. Niewielki, poręczny, ale mocny karabinek. Najlepszy na średnich i bliskich dystansach


P.N. De Agua Verde

Kolejna prowincja to także trzy skrzynie z bronią. Polecamy, by przemieszczać się po tym obszarze przy użyciu śmigłowca. Dużą część obszaru zajmuje jezioro, dlatego lepiej nie polegać na autach, jeżeli nie chcemy cały czas jechać dookoła.

SR3M. Automatyczny, kompaktowy karabin produkcji rosyjskiej. Zadaje spore obrażenia, jak na swoje rozmiary. Możne zamontować tłumik.

PP19. Poręczny i szybkostrzelny pistolet maszynowy, który nie zadaje jednak zbyt dużych obrażeń i ma słabą penetrację. To koszt wysokiej mobilności.

SASG-12. Niezawodna strzelba automatyczna dla miłośników walki na bliskim dystansie.


Barvechos

Ta prowincja jest nieco mniejsza od poprzednich, znajdziemy tutaj dwie skrzynie z bronią. Obydwie są niedaleko siebie, więc ich zdobycie nie zajmie dużo czasu.

El Obsequio. Potężna strzelba automatyczna, skuteczna z bliska, ale zadająca też niezłe obrażenia ze średniego dystansu - choć jest wtedy oczywiście niezbyt celna.

MP7. Jeden z najpopularniejszych pistoletów maszynowych. Niewielkie obrażenia rekompensuje świetną mobilnością i dużą szybkostrzelnością.


Pucara

Pucara to kolejny region, w którym znajdziemy dwie skrzynie bronią. Tę po stronie wschodniej - LKM - zdobyć jest nieco trudniej. Dotarcie na miejsce wiąże się z większą liczbą wrogów do pokonania.

SMG-11. Pistolet maszynowy, który jednak jest zaliczany do kategorii broni podręcznej (tej samej, co pistolety). W magazynku mieści dwadzieścia pocisków, nie może być wyposażony w tłumik. Średnio przydatny.

Stoner LMG A1. Uniwersalny lekki karabin maszynowy. Wyważony rozrzut i mobilność, niezłe obrażenia, nawet na średnio-dalekim dystansie.


Spis treści: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady


Pamiętajcie, że wszystkie bronie można modyfikować. Dzięki różnym częściom znacznie ulepszymy lub zmienimy zastosowanie niektórych narzędzi eksterminacji. Elementy do modyfikacji znajdujemy tak samo, jak skrzynie z bronią. Przygotujemy osobną listę z oznaczeniem wszystkich akcesoriów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze