Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint - W głąb wilczego leża

Dezerter i łódź podwodna.

Po misji Runie ostatni mur otrzymasz kolejne zadania, związane już bezpośrednio z Walkerem. W pierwszym z nich musisz skontaktować się z dezerterem Wilków. Udaj się do jakiegoś biwaku w pobliżu celu i - jak zwykle - zespawnuj śmigłowiec, by podlecieć do celu.

Wyląduj niedaleko wioski i wysiądź. Skradając się, podejdź do budynków i użyj drona. Podleć do celu, a zobaczysz dezertera, którego pilnują Wilki. Podkradnij się nieco bliżej i poczekaj, aż trzech wrogów oddali się nieco. Najpierw wyeliminuj bronią z tłumikiem tych, którzy odeszli na patrol, a na końcu trzech pilnujących dezertera (1).

Porozmawiaj z żołnierzem, by uzyskać położenie Shark Base. Jest dosyć daleko, więc możesz skorzystać z szybkiej podróży, ale jeśli to zrobisz, pamiętaj, by znów spawnować śmigłowiec - bez niego nie ma co zabierać się podejście do bazy.

Podleć do celu i zacznij ostrzał, na początku niszcząc działka (2), a później żołnierzy, którzy wyjdą na zewnątrz. Następnie wyląduj na betonowym molo.

Następnie musisz wejść do bazy. Wyposaż się w dobry karabin szturmowy lub pistolet maszynowy i pamiętaj, by strzelać w głowy. Eliminując strażników idź prosto i zwróć uwagę na prawą ścianę - natkniesz się na przejście. Idź nim i przejdź w lewo na schody. Wejdź na poziom wyżej.

Kieruj się na północ, powoli i uważnie, a dotrzesz do pomieszczenia z danymi, które musisz pozyskać. Musisz zbadać każdy przedmiot oznaczony żółtą ikoną (3) - w tym pomieszczeniu są 3 z 4 celów.

Wyjdź drugimi drzwiami na kładkę w hangarze i podążaj znowu na północ. Następnym przejściem wejdź znów do budynku, przedostań się przez dwa pokoje i zejdź schodami na dół - i znów skieruj się na północ. Dotrzesz do pomieszczenia z ostatnim celem do zbadania (4). Gdy to zrobisz zeskocz niżej i sabotuj torpedy (5).

Teraz pozostaje tylko się odwrócić, a wyjdziesz do hangaru. Podążaj przed siebie w stronę wyjścia z bazy. Pozbądź się dwóch wrogów i idź do końca. Łódź ruszy i nie zdążysz na nią wsiąść. To nic - tak ma być.

By zakończyć misję, porozmawiaj ze Skellem w głównej bazie. Użyj szybkiej podróży.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Ogień sojuszniczy

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Runie ostatni mur

Read this next