Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint - Szach-mat

Brat przeciw bratu. Gdzie jest Walker?

Misję Szach-mat można w teorii rozpocząć w dowolnym momencie, ale prawidłowa kolejność to wykonanie wcześniejszych zadań fabularnych - bez nich gra nie wskaże nam lokacji, w której ukrywa się Walker. Warto też dodać, że można go zabić na niższym niż rekomendowany poziomie sprzętu, choć jest to trudniejsze.

Do kryjówki Walkera najlepiej polecieć śmigłowcem. Wyląduj lub wyskoczy ze śmigłowca na wolny teren (1) na wyspie z opuszczoną bazą wojskową.

Stąd podejdź do ogrodzenia, a dostrzeżesz przejście. Wejdź na teren bazy i podejdź nieco do przodu, za zawaloną ścianę czy kamienny słup i użyj drona. Oznacz wrogów w okolicy (nie jest ich wielu), a przede wszystkim Behemota (2).

To potężny czołg ostrzeliwujący cele z moździerza, ale wcale nie taki trudny do wyeliminowania. Zwróć też uwagę na śmigłowiec po prawej (3). Jest przy nim tylko jeden wróg. Zabij go i ukradnij helikopter bojowy, by zacząć atakować innych wrogów.

Priorytetem niech będą piechociarze. Postaraj się wyeliminować wszystkich, by na polu walki został tylko Behemot, którego i tak nie zdążysz zniszczyć zanim cię zestrzeli.

Możesz jednak potem albo atakować pojazd granatami i wyrzutnią rakiet, albo też wsiąść do stojącego przy placu wozu bojowego i... taranować Behemota (4). W ten dosyć niespodziewany i zabawny sposób można zniszczyć ten potężny czołg.

Po pokonaniu Behemota podejdź do budynku oznaczonego ikoną i użyj panelu, by otworzyć bramę. Rozpocznie się scenka, po której musisz pokonać głównego bossa - Walkera.

Walka nie jest wcale trudna. Jedyna większa przeszkoda to drony (5) otaczające Walkera. Musisz je zniszczyć, bo tworzą one w okół wroga tarczę ochronną.

Walkę rozpocznij od rzuceniu paru granatów, by pozbyć się żołnierzy wspomagających bossa. Podczas walki pojawią się jeszcze 2-3 grupy, więc skup się na błyskawicznym wyeliminowaniu ich z pola walki, by skupić się na dronach Walkera.

Kiedy drony będą zniszczone, wystarczą 2-3 strzały w głowę, by boss padł. Po walce obejrzyj scenkę, przejdź na piętro i użyj komputera. Potem pozostaje tylko wrócić do głównej bazy na wyspie i porozmawiać ze Skellem, by zakończyć główny wątek scenką. Teraz możesz kontynuować wykonywanie pomniejszych zadań pobocznych i dowolnych wyzwań.

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Nic nie powiedziałem

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze