Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost of Tsushima - Szczodrość pani Sanjo

Zadanie dodatkowe (Opowieści Cuszimy): Toyotama

Szczodtrość pani Sanjo to kolejna misja poboczna, jaką rozegrasz w Ghost of Tsushima. Możesz ją rozpocząć, gdy po raz pierwszy trafisz do Zatoki Umugi (1).

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Sanjo (2) odnajdziesz na piętrze największego budynku, położonego w centrum miasta. Bardzo prawdopodobne, że rozpoczniesz to zadanie tylko za dnia. Po zmierzchu bowiem możesz nie zastać w tym miejscu zarządczyni miasta.

Kiedy odbierzesz zlecenie, spójrz na mapę i udaj się we wskazane miejsce, do którego również doprowadzi cię wiatr. Dotrzesz do Studni Trzech Dróg - rozpoznasz to miejsce po studni, która znajduje się między skałami.

Przejdź kilka metrów za studnię. Musisz odnaleźć drogę z drewnianym mostkiem między skałami (3)

Kiedy miniesz pierwszy mostek, skręć w lewo, a dotrzesz do drewnianej chaty (4). Kiedy podejdziesz bliżej, mieszkaniec domu nie będzie chciał cię wpuścić do środka. Musisz odnaleźć sposób, by dostać się do wewnątrz.

W tym celu wskocz na skałę, która znajduje się przed chatą, a potem użyj liny z hakiem, by zaczepić się o gałąź (5). Rozhuśtaj się i wskocz na zadaszenie (6). Przez właz (7) przedostaniesz się do wnętrza domu.

Wewnątrz porozmawiaj z wieśniakiem, a potem wyjdź na zewnątrz, gdzie czekał na ciebie będzie słomiany kapelusz. Pokonaj wrogów, a następnie przeszukaj ich ciała, aby odnaleźć mapę.

Wróć do Zatoki Umugi, do pani Sanjo, i przekaż jej mapę, by zakończyć zadanie.

Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.

Następnie: Ghost of Tsushima - Spłacony dług

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Boskie zadośćuczynienie

Read this next