Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gears of War 4 połączy w weekend serwery wersji PC i Xbox One

W ramach testu.

Gears of War 4 zaoferuje w ten weekend możliwość zweryfikowania stereotypów na temat tego, że gracze na konsolach nie mieliby szans w starciu z kolegami na PC, przynajmniej w strzelankach.

Rywalizację posiadaczy obu platform sprzętowych wprowadzi łączenie serwerów, organizowane w ramach testów prowadzonych przez studio The Coalition. Mysz i klawiatura kontra pad, lepsza płynność działania, modyfikacje kąta widzenia - czy kwestie te wpłyną na zabawę?

Aby zachęcić graczy do wzięcia udziału w akcji „integracyjnej”, otrzymamy też więcej punktów doświadczenia za udział w rywalizacji - 1500 za zwycięstwo (zamiast standardowych 600) oraz aż 750 za porażkę (zamiast 100).

W piątek, 2 grudnia, w trybie wieloosobowym pojawi się specjalna „międzyserwerowa” playlista, dostępna do poniedziałku, 5 grudnia. Nie podano dokładnych godzin.

Gracze zmierzą się w trybach Team Deathmatch, Dodgeball oraz King of the Hill, na wszystkich mapach, w drużynach liczących minimum pięć osób na stronę.

„Celem tego weekendu jest publiczne przetestowanie opcji Crossplay. Dbamy o graczy na obu platformach i słyszeliśmy wasze głosy, więc naszym celem jest teraz pozyskanie mnóstwa danych i wsłuchanie się opinie obu stron” - napisano na oficjalnym forum dyskusyjnym.

„Nie wiemy jeszcze, co z tego wyniknie, więc ten weekend jest bardzo ważnym krokiem. Gdy połączymy już zgromadzone dane i wasze opinie, będziemy mogli podjąć decyzję. Chcemy podkreślić, że na pewno nie wprowadzimy żadnych gwałtownych zmian” - dodają twórcy.

Warto więc chyba wziąć udział w testach - kolejna okazja może się już nie pojawić.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Gears of War 4

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze