Pillars of Eternity Poradniki

Pillars of Eternity - Towarzysze

Zobacz, jakie postacie spotkasz w trakcie swojej przygody oraz poznaj miejsca, w których możesz je spotkać.

Pillars of Eternity - Warownia: rozbudowa i zarządzanie

Dowiedz się, w jaki sposób wejść w posiadanie twierdzy oraz, jak nią zarządzać i rozbudowywać.

Pillars of Eternity - Rasy i klasy postaci

Zalety i wady poszczególnych ras i klas. Warto je znać przy tworzeniu bohatera.

Pillars of Eternity - Misje główne i zadania dodatkowe [LISTA]

Zestawienie wszystkich questów, jakie możesz wykonać w trakcie przygody.

Pillars of Eternity - Breith Eaman: Mapa i misja główna

Docieramy do finalnego bossa - Thaosa oraz decydujemy, co zrobić z uwięzionymi przez niego duszami.

Pillars of Eternity - Staropieśń: Mapa i zadanie dodatkowe

Odnajdujemy śpiewające ptaki i przemierzamy Północną Głuszę oraz Wyspę Pochówków.

Pillars of Eternity - Dorzecze Wiązów: Mapa i misje główne

Dzielnica związana z misją fabularną, w trakcie której musisz zdobyć przychylność bogów.

Pillars of Eternity - Wybrzeże Wiązów: Mapa i zadanie dodatkowe

Wola umierającego człowieka w twoich rękach.

Pillars of Eternity - Cliaban Rilag: Mapy

Czy poświęcisz kompana, aby zwiększyć siłę postaci?

Pillars of Eternity - Sztormowy Wąwóz: Mapa i zadanie dodatkowe

W trakcie eksploracji świata gry poznajemy nowego kompana - Hiraviasa.

Pillars of Eternity - Równiny na Krańcu Lasu: Mapy i zadania dodatkowe

Długie łowy na równinach, ale zwiedzamy też most Aedelwana, Palące wodospady i Perłowe Urwisko.

Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Wioska Jeleni Bród - Mapa i zadania dodatkowe

Mała wioska oferująca kilka ciekawych misji do wykonania.

Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Dar Ondry - Mapa i zadania dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: Sporych rozmiarów portowa dzielnica, w której czeka na nas sporo zadań do wykonania.

Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Wzgórze Dziedzictwa - Mapa i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: niebezpieczna lokacja, w której rozpanoszyli się nieumarli.

Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Paprotny Brzeg - Mapa i zadania dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: Kolejna dzielnica Zatoki Buntu, w której znajdziesz gospodę i willę Doemenelów.

Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Zarzewie - Mapa i zadania dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: Kolejna dzielnica Zatoki Buntu, którą odwiedzimy w trakcie przygody.

Pillars of Eternity - Katakumby i Świątynia Woediki - Mapy i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: Rozwiązujemy sprawę z Eornem ukrywającym się w katakumbach.

Pillars of Eternity - Bezkresne Ścieżki Od Nuy: Mapy poziomów

Zobacz, co skrywają obszerne tunele znajdujące się pod warownią Caed Nua.

Pillars of Eternity - Caed Nua i Warownia: Mapa

Poradnik do Pillars of Eternity: Docieramy do miasteczka i warowni, które już niedługo będą pod naszym władaniem.

Pillars of Eternity - Most Madhmra: Mapa i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: pomagamy pewnej kobiecie odzyskać towar zabrany przez szabrowników.

Pillars of Eternity - Warownia Raedrika: Mapa i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: załatwiamy sytuację z władcą Złoconej Doliny - Raedrikiem.

Pillars of Eternity - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, mapy, wszystkie zadania i sekrety gry.