LEGO Marvel Super Heroes

Najważniejsze

Mało która gra oferuje tak wiele grywalnych postaci jak Lego Marvel Super Heros. Wybierając jednego ze 180 bohaterów musimy uratować świat zagłady, a przy okazji zbierać znajdźki. Jeśli nie chcesz długo czekać, możesz skorzystać z poniższych kodów i podpowiedzi.

LEGO Marvel Super Heroes - Recenzja

LEGO Marvel Super Heroes - Recenzja

Klockowi mściciele i spółka.

Superbohaterowie komiksów Marvel są już dosłownie wszędzie. TT Games - studio odpowiedzialne za przenoszenie znanych uniwersów popkultury do świata LEGO - tym razem prezentuje przygody dla miłośników Avengers, Fantastycznej Czwórki i X-Men. Bez obaw - skoro z Batmanem się udało, to porażka LEGO Marvel Super Heroes nie wchodzi w grę.

Zobacz także: Poradnik do gry LEGO Przygoda - wszystkie misje główne i poboczne, sekrety i znajdźki.

Przygodę otwiera scena z Galaktusem - „Pożeraczem Światów” - który nie mogąc zaspokoić głodu posyła Silver Surfera z misją odnalezienia planet wartych konsumpcji. Biedny sługa planetarnego smakosza zostaje jednak zestrzelony przez Dr Dooma, a deska Surfera rozpada się na dziesiątki kosmicznych klocków. Doom nakłania liczną grupę złoczyńców, by odnaleźli dla niego pogubione fragmenty, dzięki którym będzie mógł zbudować swoją wymarzoną broń. Tymczasem Nick Fury wzywa do pomocy wszystkich znanych bohaterów, by razem powstrzymali Dr Dooma i jego bandę.

Czytaj więcej...