Just Cause 4 Poradniki

Just Cause 4 - Wyścig z czasem w Tullu

Natarcie regionalne, w którym musimy na czas topić pojazdy z przyczepionymi ładunkami wybuchowymi.

Zadanie stanie się dostępne, jeśli zapanujesz nad prowincją Urqu Verde, która graniczy na wschodzie z regionem o nazwie Islas Kaupyes. To właśnie tam będziesz mógł rozpocząć bieżące zadanie.

Just Cause 4 - Szkolenie: aktywność dronów

Zadanie dla Sargento, w którym zabijamy wrogich przywódców Czarnej Ręki.

Jest to zadanie, które stanie się dostępne po przejęciu kontroli nad regionem o nazwie Altoyaku. Kiedy to nastąpi udaj się do bazy zaznaczonej ikoną z literą „S".

Just Cause 4 - Szkolenie: tłuczenie talerzy

Zadanie dodatkowe dla Sargento, w którym śmigłowcem niszczymy wrogie placówki.

Zadanie to stanie się dostępne po zajęciu regionu o nazwie Urqu Verde. Ikona z nim związana pojawi się na północnym-wschodzie tego obszaru.

Just Cause 4 - Zrzut wody w Fortalezie

Natarcie regionalne, w którym niszczymy turbiny i śluzy.

Zadanie jest dostępne w regionie o nazwie Altoyaku, do którego dostęp uzyskasz po podbiciu sąsiedniego terenu Urqu Verde. Skieruj się w stronę znacznika umiejscowionego w północno-zachodniej części terenu.

Just Cause 4 - Zakłócenie pracy w Aeropurto

Natarcie regionalne, w którym lecimy samolotem i włamujemy się do terminali.

Misję tę będziesz mógł rozpocząć po przejęciu rejonu o nazwie Tierra del Qhapaq (zadanie Ewakuacja z Wanay). Zwróć uwagę na region Islas Intichayes, a zwłaszcza na wysepkę na południowym wschodzie.

Just Cause 4 - Zadyma w Jungla

Natarcie regionalne, w którym pomagamy hakerowi we wrogiej bazie.

Zadanie aktywujesz po wcześniejszym przejęciu regionu o nazwie Urqu Verde. Zbliżysz się wtedy do wysepki na wschodzie o nazwie Islas Machaqwayes. W jej centrum pojawi się ikona z nazwą bieżącego zadania.

Just Cause 4 - Atak na Robotica

Natarcie regionalne - wykradamy informacje na temat dronów z terminali.

Zadanie możesz rozpocząć w centrum regionu o nazwie Hamaparas. Wystarczy zbliżyć się do wrogiego instytutu mieszczącego się na wzgórzu, a na mapie pojawi się ikona z bieżącym zadaniem.

Just Cause 4 - Projekt Illapa

Misja główna, w której aktywujemy pilotów i docieramy do Izzy oraz Miry.

Przed rozpoczęciem tej misji warto wykonać szereg zadań dodatkowych, dzięki którym możesz rozwinąć możliwości swojego ekwipunku. Chodzi konkretnie o ulepszenia do linki i następujące misje poboczne:

Just Cause 4 - Ewakuacja z Wanay

Pierwsza misja z serii natarcie regionalne, w której odbijamy więźniów.

Zadanie to będziesz mógł rozpocząć po ukończeniu misji o nazwie za Liniami wroga. W jej trakcie dotrzesz do obszaru o nazwie Tierra del Qhapaq. Aby podjąć się tej misji zwróć uwagę na ikonę zielonego, odwróconego trójkąta na północy lokacji.

Just Cause 4 - Nowa gwiazda Garland King

Misja dodatkowa związana z reżyserką i ulepszeniem linki o nazwie dopalacz.

Zadanie stanie się dostępne po ukończeniu misji Za liniami wroga. Aby je rozpocząć udaj się do regionu Tierra Del Qhapaq, a konkretnie do miejsca oznaczonego na mapie ikoną z literą G.

Just Cause 4 - Tajna historia Solis

Pierwszego misja wykonywana dla Javiego, dzięki której otrzymamy dostęp do wciągarki.

Misja ta stanie się dostępna po wykonaniu zadania o nazwie Za liniami wroga. Rozpoczniesz je w centrum regionu Wachikuni - jest zaznaczone na mapie ikoną z zieloną literą J.

Just Cause 4 - Za liniami wroga

Zadanie dodatkowe wykonywane dla Sargento.

Po zakończeniu Operacji Zamieć udaj się w miejsce na północy regionu Wachikuni, które jest na mapie zaznaczone ikoną z literą S. Na miejscu natkniesz się na krajobraz po bitwie, a po chwili pojawi się Rico.

Just Cause 4 - Operacja Zamieć

Pierwsza misja główna rozgrywana w Qachas, Illapie i Hanasach.

Pierwszy etap to wprowadzenie, które ma na zapoznać z mechaniką i podstawowymi elementami gry. Zacznij od ruszenia przed siebie. W prawym dolnym narożniku wyświetlony jest klawisz, który aktywuje linkę - dzięki niej możesz dużo szybciej się przemieszczać oraz szybko docierać do wysoko położonych miejsc.

Just Cause 4 - jak korzystać z linki (zaczepu)

Porady i wskazówki dotyczące różnego wykorzystania jednego z gadżetów.

Jednym z najważniejszych gadżetów w Just Cause 4, podobnie, jak w poprzednich częściach serii, odgrywa linka z hakiem, nazywana w grze zaczepem. Spełnia ona szereg ważnych funkcji, które opiszemy poniżej.

Just Cause 4 - walka: bronie, gadżety, wskazówki jak walczyć

Wskazówki i porady związane ze starciami z wrogami.

Just Cause 4 jest grą nastawioną przede wszystkim na akcję. W przeciwieństwie do wielu innych, współczesnych tytułów, autorzy nie wprowadzali na siłę rozwiązań bazujących na cichym eliminowaniu rywali czy ukrywaniu się przed nimi.

Just Cause 4 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, porady ogólne, misje główne i poboczne.

Witamy w solucji i poradniku do Just Cause 4, w którym znajdziecie informacje i porady ułatwiające wejście w świat gry, a także przejście misji głównych, zadań pobocznych i odkrycia sekretów.