Just Cause 4 Poradniki

Just Cause 4 - Zamknięcie Vendaval

Natarcie regionalne: opuszczona kopalnia, transmiter, obrona anteny.

Następna misja z działu natarć regionalnych, po wypełnieniu której będziesz mógł zająć terytorium Paso Ventoso, leżące na zachodzie mapy. Tym razem celem będzie dotarcie do tajnej bazy Czarnej Ręki, która znajduje się w kopalni.

Just Cause 4 - Rozbrajanie Espady

Natarcie regionalne, port, ładunki wybuchowe.

To następne natarcie regionalne, które będziesz mógł wykonać na terenie o nazwie Distrito Capital, który znajduje się na południowym zachodzie mapy. Celem będzie dotarcie do portu kontrolowanego przez Czarną Rękę i uporanie się z ładunkami wybuchowymi.

Just Cause 4 - Wyłączenie Astirello

Natarcie regionalne: wroga baza, wieżyczki, konsole, łodzie bojowe, elektrownie.

Kolejne zadanie typu natarcie regionalne, tym razem rozgrywane w regionie Delta Rio Wanay w północno-wschodniej części mapy. Jego wykonanie jest niezbędne, aby móc zaatakować wspomniany teren.

Just Cause 4 - Sabotaż Aerospacial

Natarcie regionalne: wyłączanie dział, przełączniki, pościg samolotem.

Jest to zadanie z serii natarć regionalnych, którego wykonania możesz się podjąć w regionie Umina znajdującego się na północy mapy. Wcześniej należy zająć jednak któryś z sąsiednich terenów (na przykład Phuyu Kuni).

Just Cause 4 - Ucieczka Qacha

Natarcie regionalne, uwolnienie więźniów, więzienie południowe, wschodnie i zachodnie.

Jest to kolejna misja z serii natarć regionalnych, która odblokuje się w prowincji o nazwie Gran Batalla, o ile przejmiesz region z nią sąsiadujący (chodzi między innymi o Fronterę lub Crestę).

Just Cause 4 - Hakowanie Prisa

Natarcie regionalne, skanery, pojazdy Prisa Viveza, A21 Sol, Prisa Razor 3, fabryki.

Jest to zadanie z serii natarcie regionalne, którego wykonania możesz się podjąć po dotarciu do regionu o nazwie Tierras Bajas. Celem jest dotarcie do fabryki samochodów i włamanie się do niej.

Just Cause 4 - Grabież Malagi

Natarcie regionalne: baza marynarki, wykradzenie planów okrętów, sterowanie łodzią bojową.

Jest to misja z serii natarć regionalnych, którą należy wykonać, aby otrzymać możliwość zajęcia regionu o nazwie Recalada, który leży na południu mapy. Samo zadanie możesz rozpocząć po dotarciu ikony znajdującej się w zachodniej części tego terenu.

Just Cause 4 - Przechwycenie meteolab

Natarcie regionalne: laboratorium, konsole, sterowiec.

Jest to zadanie z cyklu natarcia regionalne, które staje się dostępne po odblokowaniu terenów w pobliżu regionu o nazwie Phuyu-Kuni. Kiedy sojusznicze wojska staną na granicy z tym miejscem, to pojawi się ikona umożliwiająca rozpoczęcie misji.

Just Cause 4 - Szkolenie: obrona mostu

Zadanie dla Sargento, w którym wspieramy oddziały przy pomocy karabinu snajperskiego.

Kolejne zadanie dla Sargento, tym razem do wykonania w regionie o nazwie Phuyu-Kuni, który znajduje się w północnej części mapy. Aby otrzymać do niego dostęp należy wcześniej zająć teren.

Just Cause 4 - Szkolenie: przesyłka specjalna

Zadanie dla Sargento, w którym eliminujemy punkty z zapasami dla Czarnej Ręki.

Jest to kolejne zadanie dodatkowe, które możesz wykonać dla Sargento, o ile wcześniej odblokujesz region o nazwie Frontera, położony w południowo wschodniej części mapy (na zachód od wyspy Islas Intichayes).

Just Cause 4 - Operacja łódź gromu

Misja główna: Znacznik alarmowy Agencji, Zdobycie cewki jonowej, Dostarczenie cewki jonowej, Przygotowania.

Ikona z piorunem i znacznikiem alarmowym Agencji pojawi się na północy regionu Tierra del Qhapaq po wykonaniu misji Projekt Illapa. Pierwsze zadanie (Znacznik alarmowy Agencji) jest proste - wystarczy skierować się na wzgórze wskazane przez znacznik i wejść w interakcję z punktem przy zniszczonym śmigłowcu. Po uczynieniu tego zakończysz zadanie.

Just Cause 4 - Wyścig z czasem w Tullu

Natarcie regionalne, w którym musimy na czas topić pojazdy z przyczepionymi ładunkami wybuchowymi.

Zadanie stanie się dostępne, jeśli zapanujesz nad prowincją Urqu Verde, która graniczy na wschodzie z regionem o nazwie Islas Kaupyes. To właśnie tam będziesz mógł rozpocząć bieżące zadanie.

Just Cause 4 - Szkolenie: aktywność dronów

Zadanie dla Sargento, w którym zabijamy wrogich przywódców Czarnej Ręki.

Jest to zadanie, które stanie się dostępne po przejęciu kontroli nad regionem o nazwie Altoyaku. Kiedy to nastąpi udaj się do bazy zaznaczonej ikoną z literą „S".

Just Cause 4 - Szkolenie: tłuczenie talerzy

Zadanie dodatkowe dla Sargento, w którym śmigłowcem niszczymy wrogie placówki.

Zadanie to stanie się dostępne po zajęciu regionu o nazwie Urqu Verde. Ikona z nim związana pojawi się na północnym-wschodzie tego obszaru.

Just Cause 4 - Zrzut wody w Fortalezie

Natarcie regionalne, w którym niszczymy turbiny i śluzy.

Zadanie jest dostępne w regionie o nazwie Altoyaku, do którego dostęp uzyskasz po podbiciu sąsiedniego terenu Urqu Verde. Skieruj się w stronę znacznika umiejscowionego w północno-zachodniej części terenu.

Just Cause 4 - Zakłócenie pracy w Aeropurto

Natarcie regionalne, w którym lecimy samolotem i włamujemy się do terminali.

Misję tę będziesz mógł rozpocząć po przejęciu rejonu o nazwie Tierra del Qhapaq (zadanie Ewakuacja z Wanay). Zwróć uwagę na region Islas Intichayes, a zwłaszcza na wysepkę na południowym wschodzie.

Just Cause 4 - Zadyma w Jungla

Natarcie regionalne, w którym pomagamy hakerowi we wrogiej bazie.

Zadanie aktywujesz po wcześniejszym przejęciu regionu o nazwie Urqu Verde. Zbliżysz się wtedy do wysepki na wschodzie o nazwie Islas Machaqwayes. W jej centrum pojawi się ikona z nazwą bieżącego zadania.

Just Cause 4 - Atak na Robotica

Natarcie regionalne - wykradamy informacje na temat dronów z terminali.

Zadanie możesz rozpocząć w centrum regionu o nazwie Hamaparas. Wystarczy zbliżyć się do wrogiego instytutu mieszczącego się na wzgórzu, a na mapie pojawi się ikona z bieżącym zadaniem.

Just Cause 4 - Projekt Illapa

Misja główna, w której aktywujemy pilotów i docieramy do Izzy oraz Miry.

Przed rozpoczęciem tej misji warto wykonać szereg zadań dodatkowych, dzięki którym możesz rozwinąć możliwości swojego ekwipunku. Chodzi konkretnie o ulepszenia do linki i następujące misje poboczne:

Just Cause 4 - Ewakuacja z Wanay

Pierwsza misja z serii natarcie regionalne, w której odbijamy więźniów.

Zadanie to będziesz mógł rozpocząć po ukończeniu misji o nazwie za Liniami wroga. W jej trakcie dotrzesz do obszaru o nazwie Tierra del Qhapaq. Aby podjąć się tej misji zwróć uwagę na ikonę zielonego, odwróconego trójkąta na północy lokacji.

Just Cause 4 - Nowa gwiazda Garland King

Misja dodatkowa związana z reżyserką i ulepszeniem linki o nazwie dopalacz.

Zadanie stanie się dostępne po ukończeniu misji Za liniami wroga. Aby je rozpocząć udaj się do regionu Tierra Del Qhapaq, a konkretnie do miejsca oznaczonego na mapie ikoną z literą G.

Just Cause 4 - Tajna historia Solis

Pierwszego misja wykonywana dla Javiego, dzięki której otrzymamy dostęp do wciągarki.

Misja ta stanie się dostępna po wykonaniu zadania o nazwie Za liniami wroga. Rozpoczniesz je w centrum regionu Wachikuni - jest zaznaczone na mapie ikoną z zieloną literą J.

Just Cause 4 - Za liniami wroga

Zadanie dodatkowe wykonywane dla Sargento.

Po zakończeniu Operacji Zamieć udaj się w miejsce na północy regionu Wachikuni, które jest na mapie zaznaczone ikoną z literą S. Na miejscu natkniesz się na krajobraz po bitwie, a po chwili pojawi się Rico.

Just Cause 4 - Operacja Zamieć

Pierwsza misja główna rozgrywana w Qachas, Illapie i Hanasach.

Pierwszy etap to wprowadzenie, które ma na zapoznać z mechaniką i podstawowymi elementami gry. Zacznij od ruszenia przed siebie. W prawym dolnym narożniku wyświetlony jest klawisz, który aktywuje linkę - dzięki niej możesz dużo szybciej się przemieszczać oraz szybko docierać do wysoko położonych miejsc.

Just Cause 4 - jak korzystać z linki (zaczepu)

Porady i wskazówki dotyczące różnego wykorzystania jednego z gadżetów.

Jednym z najważniejszych gadżetów w Just Cause 4, podobnie, jak w poprzednich częściach serii, odgrywa linka z hakiem, nazywana w grze zaczepem. Spełnia ona szereg ważnych funkcji, które opiszemy poniżej.

Just Cause 4 - walka: bronie, gadżety, wskazówki jak walczyć

Wskazówki i porady związane ze starciami z wrogami.

Just Cause 4 jest grą nastawioną przede wszystkim na akcję. W przeciwieństwie do wielu innych, współczesnych tytułów, autorzy nie wprowadzali na siłę rozwiązań bazujących na cichym eliminowaniu rywali czy ukrywaniu się przed nimi.

Just Cause 4 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, porady ogólne, misje główne i poboczne.

Witamy w solucji i poradniku do Just Cause 4, w którym znajdziecie informacje i porady ułatwiające wejście w świat gry, a także przejście misji głównych, zadań pobocznych i odkrycia sekretów.